Gå til innhold

Kill_elo: Volvo 242 '76 prosjekt Vulva

Ranger emnet

kill_elo

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ååh, sikkert han som kjøpte den etter han da :) En surnadaling ved navn Endre :) Det høres spennende ut! Hadde jo gått an å prøvd det, men er litt for sent nå da men :P Har du brukt photobucket? Der kan du laste opp bilder! Eller så kan du jo sende de på mail til meg? Kan sende deg en PM med mail adressen jeg :)

la til deg på msn, der kan jeg sende bilder:) data er inviklet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke helt etter plana da men! Det blir ihvertfall ikke pussa ned igjen nå for å si det sånn! Menmen, får ta å pusse ned igjen å ta det på nytt når det blir antydning til rust... Faen å, det der irriterte meg noe jævlig! Slikt går det når man ikke har nok kunnskap og gjør for mye uten å forhøre seg hos folk som vet bedre :) Ble nå bare slikt denne gang. Har vaska bakstilling og forstilling nå, så det skal pusses og lakkes snart, samt bytte foringer og momenstag fra delebilen. Skal bestille fjører og dempere også nå så jeg får begynne å sette ihop litt etter litt. Tror jeg går for bilstein club sport og lesjøfors fjører. Eller er det noen som har erfaring med noe annet?

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok hende det holder litt med den tyntflytende først, err jo de man har i kanaler og sånt og der får du ikke grunna etter den er sveist på.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Da har jeg jobba litt ikveld også. Pussa ned bakstillinga og grunna den.

DSC00828.jpg

DSC00829.jpg

DSC00830.jpg

DSC00831.jpg

DSC00832.jpg

Diversje deler som er kommet. Håndbremssko, en håndbremswire, to bremseslanger. Resten av delene er i rest så de kommer etterhvert. Noen som har erfaringer med Tar-Ox bremseskiver?

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en lite uppdate av hva tida efter skoletid går til. Har nå fått lakkert ene bærebrua og hatt på klarlakk. Alle delene har når 3 lag med klarlakk på. Kom også dempere idag, ble ikke Bilstein CS da det viste seg å være vanskelig å få tak i (utenom pedersens) så da ble det Bilstein Sport dempere isteden.

DSC00869.jpg

DSC00868.jpg

DSC00867.jpg

DSC00843.jpg

DSC00844.jpg

DSC00845.jpg

DSC00846.jpg

Endret av kill_elo

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har ikke det gitt :) Bare vært litt lat i det siste :) Men, har ferie nå så skal prøve å få gjort noe iløpet av denne uka da :)

Bilder fra det siste som har skjedd:

DSC00981.jpg

DSC00982.jpg

DSC00983.jpg

DSC00984.jpg

DSC00985.jpg

Er dette den "store" bremsekraftforsterkeren?

DSC00986.jpg

Bilder av den vakre delebilen :D Noen som trenger noe av den så bare spørr, masse jeg ikke har bruk for i/på den :)

DSC00987.jpg

DSC00988.jpg

DSC00990.jpg

Har et sett av slike felger liggende :) Vinterhjul/tupphjul?

DSC00992.jpg

Endret av kill_elo

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider