Gå til innhold

Kill_elo: Volvo 242 '76 prosjekt Vulva

Ranger emnet

kill_elo

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Felgene skal jeg ta vare på ja, under litt skitt og lort er de faktisk helt ok :) Så de blir enten brukt som vinterfelger eller morrofelger :) Etter det jeg har forstått er at det er 2 bremskraftforsterkere, den store og den lille. På 242'n (Hvor det IKKE var ventilerte skiver, men bygd om til ventilerte) så er det den forsterkeren som er "tynnere". Så det jeg selv har kommet frem til er at jeg TROR den på bildet er den store :P

Har idag malt det andre fjærbeinet, og satt i demper og opphengskule, gleder meg til å kjenne hvordan den blir på veien allerede :D Har også nesten pussa ferdig den andre bærebrua også, får se hva jeg gidder i helga om jeg pusser den ferdig :)

Bilderrr:

DSC01023.jpg

DSC01024.jpg

DSC01025.jpg

DSC01026.jpg

Nymala fjærbein med Bilstein Sport dempere. Disse var anbefalt av AutoTrio når jeg ringte dit :)

DSC01027.jpg

Syntes det ble jævli tøft med denne fargekombinasjonen :)

DSC01028.jpg

DSC01029.jpg

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Er ihvertfall plana at det skal bli bra tilslutt :) Holder på litt her og der igrunn, pappa har jo to bilverksteder som jeg kan holde på, men bilen står hos min bestemor, har garasje med grav og greier der :) Så jeg slipper å være i veien for de på jobben hos fattern :P

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestilt calipere rundt om, de kommer på mandag sannsynligvis, og fjærene har vært treige fordi der det er bestilt har de glemt det såklart :P men de kommer hvertfall til tirsdags forhåpentligvis :)

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hååper da selvsagt å få bilen ferdig til sommeren, men om den blir den blir det er noe annet :P Har ikke satt noen deadline for prosjektet, blir derdig når den er ferdig :D Takktakk du broder ;)

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom calipere på mandag, men det var en i rest, den kom på tirsdag, og idag kom endelig fjærene! Så idag har jeg mala caliperene med arcanol, og satt på fjærer på fjærbeina :D Kjørte også endel deler utover til bilen så jeg kan begynne å sette sammen nå, blir knall! :D gleder meg litt til å se at ting faller på plass PÅ bilen nå :)

Bilder:

DSC01060.jpg

DSC01061.jpg

DSC01062.jpg

DSC01063.jpg

DSC01064.jpg

DSC01065.jpg

DSC01066.jpg

DSC01067.jpg

DSC01068.jpg

DSC01069.jpg