Gå til innhold

Hvilken VR6 motorer passer in G2 ?

Ranger emnet

Ghost.

Anbefalte innlegg

Man kan hente motorer fra de fleste modeller (om ikke alle) som tilhører A plattformen og enkelte fra B plattformen (B3 og B4)

Angående godkjenning så er det mulig..

MEN! Som MSpeed nevnte tidligere, kom ikke Golf 2 med VR6 originalt. Golf 2 kom ikke med så høyt motorvolum, motorvekt, motoreffekt og dreiemoment originalt (ikke nevn Limited Edition).

Så veien å gå er nok via TÜV for å få dokumentert at bilen din er forsvarlig ombygget (Det koster mer enn det smaker, har jeg hørt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2 -3 jettaer som er godkjent.. den ene kjenner jeg til å har sett vognkort osv..

du må nok gjennom TUV ja.. er ikke bare å vise å godkjenne disse som noen påstår virker det som..

men gud så gøy det er med vr6

Vil også nevne att vr6 er da 2,8 - 2,9

Så hva du mener med 2,0 vr6 skjønner jeg ikke.. passat, corrado, golf 3 kan du i alle fall ta ifra, da inkl travers/ledningsnett, dash så alt blir som i de bilene..

Men for å få skikkelig hjelp med bygg, meld deg inn på http://www.vwaudi-club.no noe bedre forum å litt mer folk som har peiling kontra dette forumet..

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.2-litern burde vel også gå oppi..

En av grunnene VR6 ikke blir godkjent sånn uten videre er at karosseriet ikke er typegodkjent for mer enn 160 hk. Men det går:

Vognkort.jpg

Er Jetta men det burde ikke ha noe å si. Man vet jo aldri, men spørsmålet er nok heller hvordan man går fram.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go for it bror. jeg tar på meg ansvaret om den ikke blir godkjent:D la dem komme hjem til meg...det finnes mange på autoscout24.de og mobile.de billig og bra. kjøper den der og bygger på med en gang, betaler dem for jobben, blir uansett billigere enn her, samt som du får testet den:) ...med mindre det oppstår andre ting om hindrer deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla bror ...

kan med en gang si deg at det som hindrer meg akkurat nå er PENGEMANGEL!!! og tid

nå har jo jeg bestillt skikkelige felger så det blir en del cash :(

lettere sagt enn gjort

jeg tror jeg heller nå fixer gulle mitt så kjører jeg med den osv og samler opp masse penger så kjøper jeg allt og betaler noen for å gjøre det ;) SKIKKELIG da

nei men altså takk for hjelpen da folkens ...

hvis det skulle vært noe mye problemer så går jeg heller for en GTI motor

det regner jeg med skulle være mindre stress ?

edit : kom på msn a din pikk

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider