team240racing Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Noen som kan hjelpe? Har et lite problem med at jeg ikke får tak i riktig svinghjul til min 240 når jeg bygger den om fra automat til manuel. de jeg kjenner som kan ha noe slikt har ikke og de høggeriene jeg har sjekket på har ikke noe sånt. det er B230F motor med LH 2.4 jeg trenger til. noen som vet hvor man kan finne slikt? eventuelt noen her som har det slengende et for mye og vil selge? Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 søk på kjøå og slag, autodb, finn osv det skal hvertfall se sånn her ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Driver av og leter rundt:) jeg var sikker på at jeg hadde riktig men tokk feil der. jeg hadde 2 stk av de mellomrommet på mitt. satt i en 230K motor.. Skjønte feilen når jeg leste en guide her på foumet et sted..:D Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 http://www.bildelsbasen.se/index.php?index=default&link=search&searchmode=1&listmode=3&vc[]=204102100&vc1=204&vc2=102&pc[]=125104105&pc1=125&sortfield=vehiclemodelyear&sortorder=1&page=1 Så ett lh2,4 til 400sek Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg har, men trur det er sprekker i det, så veit ikke om det er så interessant? Funker jo fint å kjøre med, men ja.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240racing Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Kan vel si det sånn at hele greia blir litt på vent nå. skal til notodden og hente et til uka så håper det har fikset seg da:) Siter ...............__________ -----____//_____l_________ ----,o----- VOLVO FOR LIFE -@) ----`----(@)=========(@)-` 240 1990 STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg