pals Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Den kommer krypende, sakte med sikkert. Lysten. Nettsøkene blir tettere, og stadige fy-faen-så-fin høres over tastaturet. Argumenter spisses og tilpasses. Lysten til å - kjøpe BIL. Jeg har følgende krav til kjøretøyet: Cabriolet, bakhjulstrekk, ikke eldre enn 10 år, pris fra 200-350k, høy kvalitet, må kunne brukes som helårsbil, høy entusiastfaktor, lavt verditap. Stor motor er ingen nødvendighet. Passe kompromiss mellom tøft og tørst er greit. Jeg har sett på følgende lekre kjøretøy som passer mer eller mindre bra til kravene: Porsche Boxter - jeg vet det er fattigmanns-porsche, men den er fiiin. Åsså er det Porsche. BMW Z4 - mye bil for pengene, rå bil. Kjøremaskin. Volvo C70 cab - passer ikke helt inn med feilhjulstrekk, men den desidert vakreste Volvoen. Svensk kvalitet ligger mitt hjerte nær. Noen som har erfaring å dele om disse kjøretøyene? Både på godt og vondt? Eller noen andre biler i samme kategori som bør sjekkes ut? Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Mazda mx5.:) siden jeg er mazda-mann. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Mazda mx5.:) siden jeg er mazda-mann. Joda, fin den. Hyggelige priser. Men sammenliknet med de andre blir den litt - liten.. Ikke fysisk, men du skjønner. Ikke bli fornærmet nå da. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hva mener du med liten? :p Nei selvfølgelig, hver sin smak :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Honda S2000 om du ikke er allergisk mot riskokere og digitale instrumenter. (Står en rød en på Finn som er rimelig nice) Aldri kjørt en selv, bare sett og hørt flere. Lyden er en sportsbil verdig og Honda er vel som andre japsebiler rimelig bra når det gjelder kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Tror nok det hadde blitt S2000 på meg og om jeg skulle hatt noe lignende. Bare og kjøpe hardtop så er vinteren redda og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Honda S2000 om du ikke er allergisk mot riskokere og digitale instrumenter. (Står en rød en på Finn som er rimelig nice) Aldri kjørt en selv, bare sett og hørt flere. Lyden er en sportsbil verdig og Honda er vel som andre japsebiler rimelig bra når det gjelder kvalitet. Enig! Bare følelsen i girstanga er verdt hele beløpet. Den ligger i riktig prisklasse også ser jeg på Finn. Ligger 9 stk der as we speak. Skal man ha frisørbil bør denne stå høyt oppe på lista. Mazdaen som nevnes er også et bra valg, og er ytterst kompetent. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Skal man ha frisørbil bør denne stå høyt oppe på lista. Hehe:volvsmile . Så da var jeg stempla. Frisørbil.. Får ikke hjelpe, jeg liker dem. Men Honda S2000 har jeg faktisk vurdert. Den er kanskje verdt en prøvetur. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Når vi snakker om frisørbil: Mercedes SLK ligger i samme gata. Erfaringer? Audi TT passer vel også inn på lista. Fine biler! Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Du nevner høy entusiast faktor, da er vel ikke SLK eller TT de bilene som stikker seg ut. Som Reodor F nevner her, den heldreide titan girkula i Hondaen er et smykke i seg selv! Hadde jeg stått i dine sko hadde det stått mellom Z4 og S2000. Mulig Z4 er en bedre bil når det kommer til komfort og helårs bruk. Men er du på jakt etter entusiast bil, da er Hondaen langt foran Z4. Tror verditapet på BMW er høyere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 slk eller s2000 uten tvil!! IKKE Boxter, det er drøy bil. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 s2000, skjønner ikke at du lurer engang...hehe Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 S2000 ja.. Honda vett ^^ hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Som Reodor F nevner her, den heldreide titan girkula i Hondaen er et smykke i seg selv! Ikke bare kula i seg selv, men også følelsen i selve sjaltebevegelsen. Når det gjelder Z4 er denne også av de gode, og jeg vil tro at motoralternativene er litt mindre slitsomme enn hos S2000. En stor sekser er jo litt mer behagelig enn en illsint liten firer. Begge deler hadde nok vært det beste :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Nissan 300ZX ,Audi RS4,S2000 Ikke bare kula i seg selv, men også følelsen i selve sjaltebevegelsen. Når det gjelder Z4 er denne også av de gode, og jeg vil tro at motoralternativene er litt mindre slitsomme enn hos S2000. En stor sekser er jo litt mer behagelig enn en illsint liten firer. Begge deler hadde nok vært det beste :D Den illsinte firern har best lyd i seg Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg