EvilE30 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Finnes det ikke også 2.8 på Z4?? Tror nok at 2.5 går bra nok:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Jeg dro opp min gamle tråd igjen. Bare for å fullføre den. Bilen er kjøpt! Det tok ett og et halvt år før handelen var i boks. Går ikke kjapt her i gården, nei.. Så fikk jeg anledning til å legge litt mer penger i bilen også. Jeg kjøpte denne: SLK200K -09, sport (senket, større bremser/hjul + kosmetikk) og godt utstyrt forøvrig. Skal hentes til uka. Kan trygt si at jeg ser fram til det. Nå blir det vel lettere mobbing, tenker jeg. "Frisørbil", "jentebil" osv. Men jeg slenger bare håndveska eller kammen etter dem som prøver seg, hehe :ass: Jeg synes SLK'en er undervurdert. Folk som velger den bort pga et frynsete image går glipp av en perle. Det er hvertfall min mening. Jeg skal nyte hvert minutt i den! Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Fin bil det der da! :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg