Erik Braseth Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Men til ALLE som får blårøyk og drittlukt ved bremsing på gir, mangler denne slangen til innsuget, så er årsaken der. 99% garantert. Jeg har kjørt med veivhusen ut i friluft, og bare problemer. Reodorløsning er tingen. Ventilasjonen min er også rett i friluft (forrige eier har fjernet den), men ikke merket noe til blårøyk... Og ja, så fort jeg får ånden over meg skal jeg ordne veivhusvent. slik den skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Ok, jeg merket ikke noe særlig i begynnelsen, men nå har jeg ekstremt mye hvis jeg ruller ned lange bakker (type fjell). Det er forøvrig IKKE ventil på den nederste nippelen på min motor, for det er der jeg har turbotrykksmåleren min! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg