Holmsburacing Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 når jeg prøver og koble meg til ber dem meg skrive inn ''ID'' hvor får jeg denne ID'n? Takker for svar:) MVH Jørgen Siter Førstegangsprosjekt Volvo 240 88mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Det er Play station 3 Han mener:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Den må du lage deg. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Den finner du på selv. Navnet ditt m.a.o. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmsburacing Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Men jeg skjønner det ikke når det står: Sign-in ID så skriver jeg inn addressen (Email addresse og passord under så kommer denne mellingen: " The sign in ID and passoword combination is noe correct Pleas check your entries Carefully" Håper på svar MVH Jørgen Siter Førstegangsprosjekt Volvo 240 88mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Du må registrere deg :) http://no.playstation.com/games-media/playstation-network/registration/ Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg