Gandulf Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Heisann! Har googlet en del, men finner ikke noe særlig info om dette så jeg prøver her. Har nettopp kjøpt meg en CDX-GT620U http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1845 spiller fra Sony som jeg forøvrig er meget fornøyd med! Greit nok at den ikke låter like bra som Alpine sine spillere, men funksjoner og utstyr tatt i betraktning er den suveren til prisen! Har tidligere hatt en ganske dyr Sony-spiller med fjernkontrollen RMX-6S http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=189 Denne har jeg forelsket meg totalt i, og lurer på om jeg kan bruke denne på min nye spiller? Finner ikke noe sted at den er kompitabel, og leste et sted at den ikke ville funke siden den er av typen Hi-Band IR (HiR). Noen som kan bekrefte/avkrefte dette, eller har noen formening om dette? Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Gå på sony.no og last ned bruksanvisning der, eller les i spesifikasjonene. Søk på modellnummeret på hjemmesiden der. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandulf Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 TransMedia skrev: Gå på sony.no og last ned bruksanvisning der, eller les i spesifikasjonene. Søk på modellnummeret på hjemmesiden der. Dette gav ingen resultater, men sendte en mail til service-senteret hvorpå jeg fikk svar at nevnte fj.kontroll IKKE er kompitabel med spilleren siden spilleren ikke støtter Hi-Band IR-signaler. Så vet vi det :P Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg