Gå til innhold

LarsiPan's mærsje W124

Ranger emnet

LarsiPan

Anbefalte innlegg

Bilen er og blir festbil. 200 Diesel, lat og billig i drift.

Stereo skal forhåpentligvis bli brukbar til slutt, i.o.m dette trenger jeg litt hjelp.

Basselementene er 2x 12" 2000w, 750w RMS hver, av typen Pioneer TS-W121SPL. Kjøpte disse brukt i ordentlig bra MDF kasse, 2500.-

Forsterker, kjøpt ny for 1mnd siden, bilradiospes tr.heim: Rockford Fosgate Power T20001BD

Kabler: Rocford signalkabler av noe slag, Største strømkabel de hadde, 52kvm2 elns? Ekstra drittbatteri, samme som framme i bilen.. dette skal etterhvert byttes ut. Tips til batteri?

Kasse skal bygges, har vært i kontakt med Dag Johansen, han fåreslo båndpasskasse med rør til hatthylla..(noe som jeg selv tror fungerer bra, i.o.m at en kammerat hadde det en gang i tida.)

- Uansett, Dag mangler en del Thiele Small Parameter for å få utregna kassen, noen som kan hjelpe og finne disse til subbene mine? Fant noen, men mangler en del:S

Jeg har planer om et komponentsett fram med forsterker, tips? Tenkte og prøve med på 6x9 bak samt forsterker, tips?

De 6x9 jeg har nå er av typen Drit, så de er bare å glemme, nye skal inn.. har planer om bygging av glassfiber hatthylle når jeg har fått inn den nye båndpasskassen, forhåpentligvis..

Har en drøm om å få det til å se clean ut, og fungere bra..

Her er et bilde av det midlertidige oppsette i bagasjen atm;

http://img220.imageshack.us/my.php?image=img5081if6.jpg

Cd spillern ble handla sammtidig som forsterker, endte opp med typen Pioneer DEH-P7000UB, som funker utmerket. Ble anbefalt denne pga sterkere signal utganger..

Takk for tips!

Mvh

Lars Håkon Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider