CorradoR Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hei lurer på om noen kjenner til denne her http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14052458&sid=xz5cbaIew41238570&WT.svl=Link Har tenkt å kjøpe den,men bor ganske langt unna. Bergen for å være nøyaktig. Så det er litt vanskelig å ta en nærmere titt. Så hvis det er noen som kjenner til den så bare å komme med råd. Hvis det er noen som bor i nærheten av herligheten og har lyst å befare den for meg så vanker det en liten belønning. Tusen hjertelig takk på forhånd. Mvh en på leting etter sin drømmebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Har ikke denne stått tilsalgs i nesten et år nå? Ville sjekket bilen veldig nøye, også hørt når registerkjedet sist ble skiftet. Må du bytte det i nærmeste framtid, kan det bli dyrt. Må jo nesten ut med hele maskinen for å få det til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoR Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Ja glemte å spørre om det. Takk for tipset. Hvordan går det med prosjektet ditt? Hvor i bergen bor du? Kanskje jeg kan stikke innom og lærer litt om corrado :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Bor i Åsane for øyeblikket =) Corradoen går den nå, men har ingen plass å ha den, så tror jeg skal kvitte meg med den. Har prøvd, men det er mange idioter som har for vane å komme meg latterlige skambud. Og ja, når du får deg rado i hus så går det jo alltids ann å ha et lite treff i bergen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Kjenner ikke denne Ken Ronny fiskum. Men vet om bilen og tidligere eier av denne Vr6. Ser bra ut, tror ikke det mekaniske er så dårlig behandlet heller. Vet at det har blitt gjennomført motor og gir overhaling på denne. for rundt 4 år siden. Ikke prøvd denne, min eldre søster har kjørt denne, uansett hvor lite det hadde med saken å gjøre. Skulle bare poengtere at jeg er LITT kjent med bilen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoR Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jo da alt hjelper, så lenge jeg får vite at den ikke er skamkjørt så er jeg fornøyd :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Motor og gear, selvom disse er solide, er blitt overhalt. Eieren før dagens eier brukte bilen veldig rolig og lite. Tror neppe dagens eier er noen hardkjører. Er nok en av de bedre VR6, bortsett fra at det har kommet to nye uoriginale frontlykter på den. Hvis du fortsatt er interessert i denne bilen, og vil ha komplett oversikt på bilen, så er det bare å gi tegn. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoR Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Oh det hadde vært KJEMPE:pray Ja da er forsatt interessert i bilen jeg. Siden jeg er godt i gang kan jeg spørre om en ting til. Er VR6'en veldig tørstig sammenlignet med G60? Tusen takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ja. vr6´n sluker suppa rimerlig bra Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 bruker litt mer enn G60. Ikke min da, passerer vel over litern. Min kjører 25 Miles per gallon for den som vet å regne ut. En god og frisk VR6 bruker slett ikke mye. Tror ikke du trenger å fokusere så mye på forbruket. Trenger bare klarsignal. SÅ avtaler jeg et tidspunkt med eieren. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoR Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Wow så kult.Bor du i nærheten av han selger el? Hvis du gidder så det hadde vært kjempe Snill av deg :cocain: Skal gi deg beskjed jeg. Han venter på om noen skal by over vettu. Vet du hvordan det er med frakten sånn. Jeg mener frakter bilen til Bergen. Har du noe erfaring med slik? Hvordan er vr6 din? kan du fortelle litt om vr6. Lyden,motor og ect..har søkt litt men fant liksom ikke så mye artikler om vr6,stortsett handler det om G60. Det er sikker en god grunn til :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Eneste erfaring jeg har med bilen er at jeg har sett den... hehe, men fin bil da ;) Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 En godt fabrikert bil. Lyden er herlig, men kan ikke høres noe særlig: Et godt alternativ er å ha bilen med hurtigruten. Den går herifra, rørvik. Men siden det er en bil du skal kjøpe, så anbefaler jeg at du bruker hurtigruten nordover, og kjører bilen sørover. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoR Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 bruker litt mer enn G60. Ikke min da, passerer vel over litern.Min kjører 25 Miles per gallon for den som vet å regne ut. En god og frisk VR6 bruker slett ikke mye. Tror ikke du trenger å fokusere så mye på forbruket. Trenger bare klarsignal. SÅ avtaler jeg et tidspunkt med eieren. Fikk du pm'en min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 yup. gjorde det. Haster? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg