CorradoR Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 yup. gjorde det. Haster? Nei da,det haster ikke. Bare lurte på om du fikk den el ei, siden jeg ikke hørte noe. Som sagt, bare hvis du har litt tid til overs. :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJG corrado G60 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hallo:) har litt kjennskap til bilen her å, søtti på en tur tiligere:) bor i namsos:) Siter Now Tiburon Supercharged V6 -Audi a4 TQ 2005 mod -Audi a4 TQ 1997 Mod Now Vw Corrado G60/Turbo 1989 mod -Honda prelude 2.0 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoR Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 hallo:) har litt kjennskap til bilen her å, søtti på en tur tiligere:) bor i namsos:) Jaha, hva er inntrykket ditt da? Elitecorrado skulle ta en titt for meg,men har ikke hørt noe mer fra han. Så er litt skeptisk. I tillegg så har den bilen litt av en heftelse på seg og da.. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJG corrado G60 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jaha, hva er inntrykket ditt da? Elitecorrado skulle ta en titt for meg,men har ikke hørt noe mer fra han. Så er litt skeptisk. I tillegg så har den bilen litt av en heftelse på seg og da.. :confused: tenkte du på salgspant? den er bra strøken etter min synsvinkel, delskinn på fram setene! styling liggende å greier:) kan godt ta noen bilder når jeg ser den:) Siter Now Tiburon Supercharged V6 -Audi a4 TQ 2005 mod -Audi a4 TQ 1997 Mod Now Vw Corrado G60/Turbo 1989 mod -Honda prelude 2.0 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 beklager CorradoR, har vært noen strabaser i det siste. Men TJG kan vel ta på seg jobben med å gå over bilen? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg