Gå til innhold

film:242 på rudskogen

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha.. var da like mye røyk av volvon som av japseblekket!

haha.. så overhodet ikke;) vil nokk tro at en bil som er satt opp for grep og vel så mye breiere hjul på tverra lager MYE mere røyka. Men det er ikke det som er poenget.

Ja er fra raceday. Poffs kommer rett bak der i langsvingen der han blir servert røyk;)

POFFS; du må seriøst få på breiere hjul og slutte å bremse;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. så overhodet ikke;) vil nokk tro at en bil som er satt opp for grep og vel så mye breiere hjul på tverra lager MYE mere røyka. Men det er ikke det som er poenget.

Ja er fra raceday. Poffs kommer rett bak der i langsvingen der han blir servert røyk;)

POFFS; du må seriøst få på breiere hjul og slutte å bremse;)

dæven du er rå ass. må inn på volvodelen og hevde deg over en som sladder litt rundt for og ha det gøy. du er vel verdensmester eller?

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det burde du ha visst til nå.. er her bare for å holde dere litt på bakkenivå. for så fort dere volvo gutta ser litt røyk er det jo det beste ever,)

finnes mye råere maskiner dere heller burde satsa penger på

ja skal kjøpe meg helt lik bilen din jeg nå

:worshipnissan

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralf. uten å gidde å kverrulere om det så vet du like godt som meg at det er en dårlig unskyldning! dere er flinke til å skryte når ting går bra, men når det går dårlig er det bare unskyldninger!

Jeg har sett en vwbu (hippi varebil) som har kjørt ræva av porscher på bane jeg:) den bilen er igjen 20 år eldre enn volvoen....

ombygd bil er ombygd bil, kommer nokk heller an på sjåføren

men var ikke det som var hensikten med filmen jeg linka til;) heller det at poffs fikk smake litt røyk selv, ettersom han ene kommenterte en evo som ble røyklagt;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ingen unnskyldning men rett og slett at jeg syntes det er bra kjøring i første film:m'm:

Har og sett hippiconteineren og den går godt den:driving men er rimelig mere ombygd. (kamerat har samme bare org.)

Har ikke sett filmen du linka til da den ligger en plass jeg ikke gidder bruke tid.

Men ikke vær redd. Jeg syntes det ryker godt av dekka dine og:peace:

142T5 prosjekt

242 2,5LT 5er.

http://www.sportsbillosjen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider