Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Er fra Raceday dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg vil se mer film:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 haha.. var da like mye røyk av volvon som av japseblekket! haha.. så overhodet ikke;) vil nokk tro at en bil som er satt opp for grep og vel så mye breiere hjul på tverra lager MYE mere røyka. Men det er ikke det som er poenget. Ja er fra raceday. Poffs kommer rett bak der i langsvingen der han blir servert røyk;) POFFS; du må seriøst få på breiere hjul og slutte å bremse;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 haha.. så overhodet ikke;) vil nokk tro at en bil som er satt opp for grep og vel så mye breiere hjul på tverra lager MYE mere røyka. Men det er ikke det som er poenget. Ja er fra raceday. Poffs kommer rett bak der i langsvingen der han blir servert røyk;) POFFS; du må seriøst få på breiere hjul og slutte å bremse;) dæven du er rå ass. må inn på volvodelen og hevde deg over en som sladder litt rundt for og ha det gøy. du er vel verdensmester eller? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 det burde du ha visst til nå.. er her bare for å holde dere litt på bakkenivå. for så fort dere volvo gutta ser litt røyk er det jo det beste ever,) finnes mye råere maskiner dere heller burde satsa penger på Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 det burde du ha visst til nå.. er her bare for å holde dere litt på bakkenivå. for så fort dere volvo gutta ser litt røyk er det jo det beste ever,) finnes mye råere maskiner dere heller burde satsa penger på ja skal kjøpe meg helt lik bilen din jeg nå :worshipnissan Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Må jo si at det er bra kjøring med en 30år gammel volvo som ofte sammenlignes med traktor og har aerodynamikk som en murstein:rolleyes: Det er jo ikke akkurat denne slags kjøring eller hastighet den er laget for.. Men allikevel får noen det ganske bra til. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Vel, det begynner vel å bli flertall av de som er "friske" nå om dagen :D Jeg liker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ralf. uten å gidde å kverrulere om det så vet du like godt som meg at det er en dårlig unskyldning! dere er flinke til å skryte når ting går bra, men når det går dårlig er det bare unskyldninger! Jeg har sett en vwbu (hippi varebil) som har kjørt ræva av porscher på bane jeg:) den bilen er igjen 20 år eldre enn volvoen.... ombygd bil er ombygd bil, kommer nokk heller an på sjåføren men var ikke det som var hensikten med filmen jeg linka til;) heller det at poffs fikk smake litt røyk selv, ettersom han ene kommenterte en evo som ble røyklagt;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Var ingen unnskyldning men rett og slett at jeg syntes det er bra kjøring i første film:m'm: Har og sett hippiconteineren og den går godt den:driving men er rimelig mere ombygd. (kamerat har samme bare org.) Har ikke sett filmen du linka til da den ligger en plass jeg ikke gidder bruke tid. Men ikke vær redd. Jeg syntes det ryker godt av dekka dine og:peace: Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ;) smil å vær glad..! livet går ikke under bare fordi du kjører volvo:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ;) smil å vær glad..! livet går ikke under bare fordi du kjører volvo:) Du er bare grinete fordi du ikke kjører Volvo :D Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 haha.. ja kanskje det;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 jævla volvoidioter! (sitat fra kjent gatebil-profil) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Men vi har nå i allefall råd til skilt. Ser ikke noe i hver ende av tupperware matboksen din jeg robert? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg