Defektor Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Har problem med at bilen min har høy tomgang opp til 1500 rpm. kan variere fra hver dag jeg kjører. noen ganger er det så vidt den bakker:/ Kan dette være en kald starts dyse? i starten når jeg kjøpte bilen så brukte den og starte med høyt turtall men falt ned når jeg kakket på gassen.. Mange sier at det er tomgangs regulatoren. men hvor kan jeg finne den? :P Siter 2.2 Camry -94 km 247.000. Innbytte med 4Runner med mellomelegg?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 jeg tror du har falskluft... prøv å spray litt startgass rundt innsugsmanifoilen, hvis turtallet endrer seg, har jeg rett... hvis ikke, er det nok en av de tingene du beskriver over her... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defektor Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Nei tror ikke det var falsk luft. prøvde å spray åveralt men turtallet var det samme:/ Men er det noen som vet hvor jeg finner tomgangs regulatoren? Siter 2.2 Camry -94 km 247.000. Innbytte med 4Runner med mellomelegg?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 kan være litt forskjellig, men i området rundt gass spjeldet. gjerne på en slange som leder lufta forbi spjeldet.. Sleng opp et bilde av motor rommet så kan vi kansje peke den ut:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg