angelO Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 har en 98mod a3 1.8T, når jeg kjører på lavt turtall så kommer det en irriterende skrape lyd, men ikke når det er mye turtall, hva kommer det av?? feil 2: når jeg trykker på gassen når jeg kjører, og slipper den fort, og så trykker den inn igjenn, så rykker bilen en 2-3 krafige rykk.. kan dette bare vær noe så enkelt som LMM'en? litt info: har åpent filter. netopp skiftet simmering bak drev på drivaksel netopp skiftet reg reim med delesett netopp skiftet strammeren til reg reim Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primeraløøw Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Er det uansett hvilken fart du kjører i eller bare på lave gir? Sjekk om bremseskjoldet er borti bremseskiva eller om det er stein i bremskalipperen. Tror det letteste har vært å fått feilsøkt med PC kan være så mye. Bensinpumpe eller luftmassemåler kanskje som har fått preg av det åpne filtret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg