OutCold Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Vet ikke helt om det kan gå under Photoshop forumet men her er en Concept jeg driver å designer , vil komme med "ferdige" renders senere..Bildene må forstørres for å ses i riktig oppløsning Forslag og kritikk tas gjerne imot angående eksteriøret :) Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Rått! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 kult :) Skal jeg pirke på noe er det vel at du har satt typiske japse felger (kopi riktig nok) på en bil som peker mere i retning av england eller italia design messig. Men design messig funker felgene på bilen, så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Noen eksempler på hvilken serie felger du mener? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 dritbra :).. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 hehe, nei ser bare at det er rota felger du har brukt. Men noe bedre forslag har jeg ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Fyyy flate, hvordan får du det til spør jeg :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 ser litt ut som en ascari :) fronten er ser litt lang ut og det er for mange trappesteg på bakpartiet, etter min smak da ;) A-stolpen ser litt svak ut og hjulbueendene ville jeg ha dratt litt inn mot kroppen Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 2 Andre, men disse er eldre, når jeg gidder skal jeg gjøre den skikkelig ferdig. Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 God damn it :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Lignet litt på en kryssning mellom en lamborghini Murcielago og en Ferrari F430 synns jeg.. Men all ære til deg so får til sånt som dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Fy flate! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Prøver ut nye felger pluss litt forandringer i enkelte paneler. Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Sweet. Skulle jeg vært pirkete. Noe jeg alltid egentlig er. Så liker jeg ikke måten du har trukket hjulbuene helt ned. Bak dekket er greit nok. For det gir en look. Men på resten er det en litt for sterk "knekk"/vinkel på kantene. Ser ut som unødvendig luftmotstand liksom. I you catch my drift. Og en bil som dette kan ikke ha for mye bremselys. For det stopper sikkert jævelig fort. Så et ekstra lys i "vingen" kunne nok hjulpet. :P Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Kan jeg spørre hvilket program du bruker her? regner med at det ikke er photoshop? uansett helt sykt, både designmessig og skills! skulle gjerne kunne laget noe slikt selv! =O Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg