Løkås Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 jeg er LEI! jeg har lett over alt i en uke nå! jeg finner alt mulig om hvordan komme seg rundt for å registrere og hvilke modeller man får registrert. uten og ha blitt serlig klok på det... noen som kan komme med ordentlig info? med modeller og likende? jeg og broren min tenker og kjøpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosby2 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 http://www.autodb.no og http://www.finn.no ligger det flere Skyline ute til salgs med hvite skilter. Det er fulgt mulig å få Skyline regget, men det er ikke noe du vil få klare selv uten riktige kontakter. (Leser ikke dette forumet, kontakt meg på msn: mosby@abcenter.no hvis det er noe) Siter Skyline eiere er ikke som andre bil eiere! NB NB! mosby2 er meg på dette forumet, mosby er wannabe :< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jepp, er vel en som har fått til dette igjen nå, men som mosby sier, ikke uten kontakter virker det som. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løkås Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Så en bror i NAF kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Nei, er en person som har fått utført tester på diverse skyliner ( muligens noen andre jdm biler også) og fått til dokumenter på disse slik at HAN får registrert de. Så er han med de dokumentene man må ha kontakt med. Sies det i allefall av folk som har kjennskap til han på 200sx forumet Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg