magnul Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Det er ikkje ulovligt å ha parklys i 1000-metere. Jo. Det er det. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 ikke hvis du kobler ut de originale. Forskriftene sier bare at det skal være 2 parklys i fronten, og de skal være hvite eller gule Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Det vil fortsatt ikke være lov. Les trafikkreglene. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har du en lov som refererer til det du sier her? "Parkeringslys Det er kun tillatt å ha to parkeringslys på bilen. Det er altså ikke lov til å bruke parkeringslyspæren i ettermonterte lyskastere hvis de ordinære parkerings-lysene samtidig er tent. Parkeringslysene skal alltid være tent, både i kombinasjon med nærlys, tåkelys, fjernlys og baklys." Ref: SVV Hvis de orginale er tent står det. Tar man ut de orginale parklyspærene på bilen, så kan man bruke de i 1000-meterene. Har og sett gjennom kjøretøyforskriften § 28-4, og der står det ingenting om at ettermonterte parklys er ulovlig, men at en kun kan ha 2 stykker. Du tok feil der. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ja. Les trafikkreglene sa jeg jo. Du har bare lest kjøretøyforskriften. Du tok feil der. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 magnul har muligens blitt stoppet i kontroll og fått merknad på sine parklys i 1000-metere..er nok derfor han er sjalu på alle oss som har parklysene enda i de store og fine bøttelyktene våre...hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Den dagen jeg får så dårlig syn at jeg må ha tusenmetere leverer jeg inn førerkortet mitt ;) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Du har sånn lovlig sett bare lov å ha to parkeringslys. å finnes krav om hvor dæm skal være montert osv... Men æ gir mæ f... Feks lysringene til bmw... er jo 4 lyskilder der... Så den parklyslovgivninga e bare individuell om koss den vurderes... Tilmed av biltilsyn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Du har sånn lovlig sett bare lov å ha to parkeringslys. å finnes krav om hvor dæm skal være montert osv... Men æ gir mæ f... Feks lysringene til bmw... er jo 4 lyskilder der... Så den parklyslovgivninga e bare individuell om koss den vurderes... Tilmed av biltilsyn Hadde lest over hadde du fått med deg at det er en annen regel som spiller inn også. Hadde du lest reglene hadde du også fått med deg at du skal skrive bokmål eller nynorsk, ikke dialekt. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hadde lest over hadde du fått med deg at det er en annen regel som spiller inn også. Hadde du lest reglene hadde du også fått med deg at du skal skrive bokmål eller nynorsk, ikke dialekt. Lol du e fan mæ værre å jåsse mainskit enn mæ jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hadde lest over hadde du fått med deg at det er en annen regel som spiller inn også. Hadde du lest reglene hadde du også fått med deg at du skal skrive bokmål eller nynorsk, ikke dialekt. Fra spøk til revolver så hoppa nettlesern min over side to her, men gir meg fortsatt f i antall parklys selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Fra spøk til revolver så hoppa nettlesern min over side to her, men gir meg fortsatt f i antall parklys selv. Denne tråden er ikke en diskusjon om hvor tøff du er. Har du ikke noe å tilføye er det jo like greit å ikke skrive noe. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Denne tråden er ikke en diskusjon om hvor tøff du er. Har du ikke noe å tilføye er det jo like greit å ikke skrive noe. Er det en mer diskusjon hvor kverulant du er? Lovligheten er avklart som du selv skrev for mange innlegg siden. Så hvorfor skriver du noe mer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Lovligheten er avklart som du selv skrev for mange innlegg siden. Så hvorfor skriver du noe mer her? Som du ser er det fortsatt noen som ikke har fått med seg at det ikke er lov. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Som du ser er det fortsatt noen som ikke har fått med seg at det ikke er lov. Men trådstarter spurte ikke om lovlighet. Han ville ha det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg