Bora2000SR Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 monter xenon i alle lamper!!! da har du kjempebra lys!!! :) funker knaill... så kan vi ta opp en evig diskusjon med folk som hater "gamle" biler med xenon i lamper med paraboler:P hehe... xenon er pent og er mye bedre enn halogen med tanke på sikt. hgva så om noen har strølys, drit i å se i lampene å heller se på veien og litt mer mot veikanten på venstresiden... biler med orginale xenonlamper blender nesten mer de enn hva ettermonterte gjør... men selvfølgelig alt er med måte.. sånn er det med alt... snart er det helg, karsk å runde!!! hey då,.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Men når dere blender NED fra de ultrasuper 1000watt+ langlysa da? Da har dere 2X 55watt nærlys.... Hva ser dere da?? Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 da ser vi som regel så lite, at vi slår på 1kW super duper blingbling biltema ekstralysene igjen.. :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Herregud, nå må dere lese. Ekstralys brukes kun under ekstreme forhold ;) Ser meget bra med 35w lysene mine jeg. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 xenon burte vært ULOVLIG i norge! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 xenon burte vært ULOVLIG i norge! hvorfor? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 han føler seg skremt hver gang det kommer en bil bak han og han får inntryk at det er snuten i speilet som skal ta skilta på den røtne bilen hans tenker jeg;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hahahahahaahaha, ja er nok derfor :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Har du ikke lest trafikkreglene? Tusemetre er montert som ekstra fjernlys, og da er det ikke lov å bruke dem til noe annet.He he.. Jo jeg har nok det. Men du har misforstått dem.Man bruker da for faan ikke tusenmeterene som parklys. Like lite som man bruker parklysene til å se langt med. Det står nemlig ikke noe sted at de forskjellige funksjonene ikke kan sitte i det samme huset. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 He he.. Jo jeg har nok det. Men du har misforstått dem. Og hva får deg til å være så sikker på at det er jeg, ikke du, som har misforstått? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 han føler seg skremt hver gang det kommer en bil bak han og han får inntryk at det er snuten i speilet som skal ta skilta på den røtne bilen hans tenker jeg;) er ikke like tøff som deg DRFT-R! håper jeg ikke blir det!! vet ikke hvem som sto forann alle menneskene på megameet å måtte skru fast bensinslangen!! FLAUT!! FLAUT!! FLAUT!! lo godt da verdensmesten sto der! du er vel så crazy at du kliner ned snuten du! oioioi så kul du er, store DRFT-R er ikke redd for onkel blå!! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hahahahahaahaha, ja er nok derfor :D ja, helt sikkert. eller fordi 90% av de som har xenon lys bruker de feil? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 kom til poenget da, du sa xenon burde være forbudt. har ingenting med at han måtte skru fast en slange å gjøre vel? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 han føler seg skremt hver gang det kommer en bil bak han og han får inntryk at det er snuten i speilet som skal ta skilta på den røtne bilen hans tenker jeg;) å hvorfor tror du det blinker? du har vist merka det selv? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ja, helt sikkert. eller fordi 90% av de som har xenon lys bruker de feil? Forklar! 90%? Har du noe dokumentasjon på det? Tror ikke alle de som kjøper nye biler bruker de feil nei :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg