Gå til innhold

Parklys i 1000 meter

Ranger emnet

vestad

Anbefalte innlegg

Forklar! 90%? Har du noe dokumentasjon på det? Tror ikke alle de som kjøper nye biler bruker de feil nei :)

vis du hadde justerbare xenonlys, hadde du gjort som resten, still di opp så langt du klare? har du ikke merka at det blinker bak deg? eller at du blinker på en fordi du tror han har på fjærnlys? neiiidaa, er bare feil stilte lys!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke like tøff som deg DRFT-R! håper jeg ikke blir det!!

vet ikke hvem som sto forann alle menneskene på megameet å måtte skru fast bensinslangen!! FLAUT!! FLAUT!! FLAUT!!

lo godt da verdensmesten sto der!

du er vel så crazy at du kliner ned snuten du! oioioi så kul du er, store DRFT-R er ikke redd for onkel blå!!

hm.. vet ikke om jeg skal jatte med jeg eller fullstendig drite deg ut nå.. for i forhold til DEG lille frøken klarer bilen min både å spinne og lage røyk. hva klarer du?.. *PIIP!* stfu! jeg er ikke ferdig enda..!

Skru på plass bensinslangen?.. SKRU FAST?... hvordan kan man skru fast en slange som har sprekkt?!.. OJ OJ OJ!! det visste du ikke nei..... *PIIIP!!* HOLD KJEFT! jeg er ikke ferdig enda sa jeg!

Like tøff som meg blir du ikke.. Først og fremst må du selge skrothauen du har, så må du jobbe jævli hardt med den evneveike selvtilliten din før det i det heletatt skjer noen forandringer!

Bortsett fra han med den kadetten som spant i filler felga sine var det ikke mange andre som matcha skrothauen min i showfaktor på plassen der, så fuck off lady!

ta på deg klærne og smink deg ferdig på utsiden, cuz youre dismissed! bitch!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. vet ikke om jeg skal jatte med jeg eller fullstendig drite deg ut nå.. for i forhold til DEG lille frøken klarer bilen min både å spinne og lage røyk. hva klarer du?.. *PIIP!* stfu! jeg er ikke ferdig enda..!

Skru på plass bensinslangen?.. SKRU FAST?... hvordan kan man skru fast en slange som har sprekkt?!.. OJ OJ OJ!! det visste du ikke nei..... *PIIIP!!* HOLD KJEFT! jeg er ikke ferdig enda sa jeg!

Like tøff som meg blir du ikke.. Først og fremst må du selge skrothauen du har, så må du jobbe jævli hardt med den evneveike selvtilliten din før det i det heletatt skjer noen forandringer!

Bortsett fra han med den kadetten som spant i filler felga sine var det ikke mange andre som matcha skrothauen min i showfaktor på plassen der, så fuck off lady!

ta på deg klærne og smink deg ferdig på utsiden, cuz youre dismissed! bitch!

:D du er virkelig ikke go i hue du?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn så det svir litt ekstra når du dypper kølla di ned i salt!....

IMG_1145.jpg

IMG_1142.jpg

IMG_1497.jpg

Hvor var skrot40'en din hen her?... sr den ikke.. er du borte i røyken?.. eller fikk du ikke dytta den i gang til start?

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHA DETTE SKULLE JEG Å KLART MED EN GAMMAL VOLVO B18 MOTOR!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHA DETTE SKULLE JEG Å KLART MED EN GAMMAL VOLVO B18 MOTOR!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

har du adhd av sterk grad eller? :D

gjør det med en B18 og legg ut bilder da :) eller enda bedre, gjør det med traktorn din :)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mohaha.. jeg må ha vinge jeg for å få grep når jeg gå opp i høye hastigheter på bane;) men det vil vel du aldri oppleve?.. du trenger vel sånne kjeramiske fliser belagt på hele bilen din så den ikke smelter av luftmotstand når du runder 100 på E6?..

den er lei.. Til og med NASA har snart slutta å bruke dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE SKULLE JEG Å KLART MED EN GAMMAL VOLVO B18 MOTOR!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Det er jo godt du har selvtilliten... Derfor dama di er 15 og ekstremt lubben eller?.. Du har vel dressert den dama til max tenker jeg "oOOoh! 240 er fet bil azz.. kisskiss"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du adhd av sterk grad eller? :D

gjør det med en B18 og legg ut bilder da :) eller enda bedre, gjør det med traktorn din :)

har burna til motorfester å traversen har ryket rett av, så burne er ikke noe problem;)

MEN, ikke si at en volvo 240 GL ikke kan gjøre det der med sperre? eller sin b18 motor med sperre?

btw så har du like mye TRAKTOR som meg.......

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har burna til motorfester å traversen har ryket rett av, så burne er ikke noe problem;)

MEN, ikke si at en volvo 240 GL ikke kan gjøre det der med sperre? eller sin b18 motor med sperre?

haha.. ja.. mye å være stolt over! at den dritt bilen du eier ikke klarer å bære på plass sin egen underdimensjonerte strikkmotor at den løsner;) å burne kan jo selv tantemor med lada få til.. men vi har jo sett hvordan de andre 240'ene tokk seg ut på plassen der.. jeg ville hengt meg om jeg var dere seriøst.

noe så flaut.. å kjøre rundt i sirkler.. er forskjell på å kjøre rundt og faktisk spinne rundt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det sårer meg.. har til og med epa traktor jeg.

traktor

brakkerigg

epa

murstein

firkant

osv.. foretrekker å kalle volvo for brakkerigg jeg, men alle har jo vær sin smak. sa det egentlig bare for å tirre deg, du er jo så hissig :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider