atw86 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ha ha genial tråd. Drit morro å lese om volvo frelste som ikke tåler sannheten:P Bra jobba rdl;) Siter vw caddy mk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ha ha genial tråd. Drit morro å lese om volvo frelste som ikke tåler sannheten:P Bra jobba rdl;) Takker og horebukker,) du vet at jeg er her for å gjøre fred på jorden! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atw86 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 og forresten siden tråden er jævlig off topic fortsetter jeg og,har kjent den sykt frekke jævelen her i snart ti år og går absolutt god for at det ikke kun er på nettet han er så frekk:P ;) Siter vw caddy mk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Bare så det er sagt volvo140lower, om du har sperre på en orginal 240 er det ikke noe problem å spinne rundt og rundt men det er først når du dobler antallet hk at en merker hvor tragisk det faktisk er med bare 115-136hk og sperre. Ble nesten flau over at jeg faktisk hadde "rasa" rundt i bygda med en orginal 240 med sperre og lagt igjen spor her og der men det skjønte jeg desverre ikke før turbomotoren var på plass ;) savner fortsatt en bil med 3-400 hk da (ikke at jeg noen gang har hatt det men det hadde vært gøy!!) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atw86 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hey,der er det en som har skjønt det ja;) hehe. Man kan burne med alt men ikke alt som er like gøy:) Siter vw caddy mk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 fant ut det jeg også etterhvert :D Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atw86 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 skal ikke nekte for å ha kjørt rundt i mye dårlig greier med sperre og trodd et var gøy;) Tar litt tid fær man skjønner sånt vett:P Det går nok opp for han en dag:P he he. Siter vw caddy mk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Du har enda til gode å bli rævkjørt i nissanen min andreas;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 hva i all verden har detta med fotball å gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 hahaha. wtf! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Bare så det er sagt volvo140lower, om du har sperre på en orginal 240 er det ikke noe problem å spinne rundt og rundt men det er først når du dobler antallet hk at en merker hvor tragisk det faktisk er med bare 115-136hk og sperre. Ble nesten flau over at jeg faktisk hadde "rasa" rundt i bygda med en orginal 240 med sperre og lagt igjen spor her og der men det skjønte jeg desverre ikke før turbomotoren var på plass ;) savner fortsatt en bil med 3-400 hk da (ikke at jeg noen gang har hatt det men det hadde vært gøy!!) bare så du vet det, jeg har ikke sperre på 240;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 OJOJOJOJOJ!!! nå går jorda under.. huff å huff! Sa ikke du at sin siste post var allerede i går i denne tråden??.. hæ`?.... HÆ?!. hold kjeft! jeg er ikke ferdig enda! Du har ikke sperre nei... Hvordan har du da planer om å få til noe somhelst da med din søte lille B18motor da?.. hæ?... HÆ?:... hold kjeft! jeg er ikke ferdig enda sa jeg! Det hjelpr ikke å stramme strikken skjønner du for det blir heller til at du bare vil spinne på innerhjulet ditt og råne rundt i sikler som de andre tøffe gutta med 240...! Det har vi mange bevis påså er lissom ikke helt vitsen med å finne opp hjulet på nytt.. for ditt er frikantet! .. VENT! la meg snakke ferdig pus!. im not done! ...................... nå er jeg ferdig! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Så hva det på han igjen.. syng han bjørn eidsvåg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 aner ikke.. kan du? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 ane ikke, ville jo da sitert resten også :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg