Gå til innhold

Parklys i 1000 meter

Ranger emnet

vestad

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare så det er sagt volvo140lower, om du har sperre på en orginal 240 er det ikke noe problem å spinne rundt og rundt men det er først når du dobler antallet hk at en merker hvor tragisk det faktisk er med bare 115-136hk og sperre. Ble nesten flau over at jeg faktisk hadde "rasa" rundt i bygda med en orginal 240 med sperre og lagt igjen spor her og der men det skjønte jeg desverre ikke før turbomotoren var på plass ;) savner fortsatt en bil med 3-400 hk da (ikke at jeg noen gang har hatt det men det hadde vært gøy!!)

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt volvo140lower, om du har sperre på en orginal 240 er det ikke noe problem å spinne rundt og rundt men det er først når du dobler antallet hk at en merker hvor tragisk det faktisk er med bare 115-136hk og sperre. Ble nesten flau over at jeg faktisk hadde "rasa" rundt i bygda med en orginal 240 med sperre og lagt igjen spor her og der men det skjønte jeg desverre ikke før turbomotoren var på plass ;) savner fortsatt en bil med 3-400 hk da (ikke at jeg noen gang har hatt det men det hadde vært gøy!!)

bare så du vet det, jeg har ikke sperre på 240;)

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJOJOJOJOJ!!! nå går jorda under.. huff å huff!

Sa ikke du at sin siste post var allerede i går i denne tråden??.. hæ`?.... HÆ?!. hold kjeft! jeg er ikke ferdig enda!

Du har ikke sperre nei... Hvordan har du da planer om å få til noe somhelst da med din søte lille B18motor da?.. hæ?... HÆ?:... hold kjeft! jeg er ikke ferdig enda sa jeg!

Det hjelpr ikke å stramme strikken skjønner du for det blir heller til at du bare vil spinne på innerhjulet ditt og råne rundt i sikler som de andre tøffe gutta med 240...!

Det har vi mange bevis påså er lissom ikke helt vitsen med å finne opp hjulet på nytt.. for ditt er frikantet!

.. VENT! la meg snakke ferdig pus!. im not done!

...................... nå er jeg ferdig!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider