Gå til innhold

Hva synes passat folket om Devil-eyes??

Ranger emnet

turbotom

Anbefalte innlegg

Blir det like stor hit som engleøyene tro? Jeg har vurdert det til min passat, og det ser jo unektelig bra ut på Audi A5, men er litt bekymra for harry-faktoren når det gjelder passat... Snart finner man vel devil-eyes på civic`er og Bmw`er også....

ettermontert devil eyes er like ut som lexus lamper og m3 speil!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp til hver enkelt.. noen kommer til å si det er teit og stygt og andre sier det er kult. noen kommer til å komentere noe uansett. gjør det du føler for. devileyes og devileyes led tåke/kjørelys er jo allerede universalt nå.. ser masse biler som kjører rundt med sliuke led lys nå om dagen... kom fort inn på mote ja..hehe... jeg har angeleyes på min vw bora.. mange sier at dette er kun for bmw... mn hvorfor det egentlig? skjønner meg ikke på folk:P hehe... devileyes er kult synes nå jeg.. samme med angeleyes også.. passer på de fleste biler å det gjør bilen noe friskere i utsende istede for å kjøre med røde parklys eller lignende i orginallyktene...da kan du begynne å kalle folk harry.. ) hæhæhæ...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alt annet, kommer an på helheten/hvordan det passer resten av bilen. Helt standard bil med disse lampene ser jo bare harry ut, samme med RS-fangere osv.

Lakkert helt ned, grill uten emblem, clean og lav kan det se bra ut.

Vi har vel alle spydd av polske biler her i landet, høye som hus, med hjulkapsler og lexus lamper

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel alle spydd av polske biler her i landet, høye som hus, med hjulkapsler og lexus lamper

Er ikke bare polakker som har slike biler her i norge :P

Men tror mange kommer til å få slike på andre biler også fordi det så bra ut på en a5 de så eller noe.. blir nok mange "fine" hjemmemekka/tilpasset til andre biler. :P

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett rått! Kjøpte det selv, fra en tysk side.

Tar seg Veldig bra ut i halvmørket/ mørket.

Jeg er en type som tar lang avstand fra Harry styling! Disse passer ihvertfall bilen min, Passat 3B, veldig godt!

7160.jpg

Her med bare parklysa på.

Faen, jeg er motstander av plastikk-styling og harry biler, men jeg synes det der så fresht ut jeg altså...!!

Jeg har bestemt meg for vanlige lykter bare med klar innmat istedet for de blasse vanlige originallyktene. Men jeg må si at devil-eyes pynter opp da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har devil eyes jeg og, kjøpte noen for ett par mnd. siden. Kan slenge ut noen bilder hvis noen vet om en nettside som jeg kan laste opp gratis bilder på?

2 uker etter at jeg fikk mine, så kom plutselig naboen borti gata her med de og/Audi a4 stv).. Gjør veldig mye med utseendet på bilen ihvertfall, ser mye bedre ut i virkligheten enn det man får fram på bilder.

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

generelt tror jeg dette er en stil som fort kan se feil ut på MANGE biler. Bildet over derimot så helt greit ut, bra LEDlisten

matcher åpningen til panseret. Men hvordan det med vanlig

belysning ser ut på dagtid er kanskje noe annet..?

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider