Mad-Ass Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Her er hva skattepengene våre BURDE gått til: http://www.nettavisen.no/motor/article2270838.ece Filmen taler for seg selv Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 fan det var smalt der:s er for dårlig at vi som ett av verdens rikeste land ikke har råd til å utbedre slike veger. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Ja, det var ein fin motorveg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Seriøst!? Å dette skal være en riksvei!? Ligner mer på en privat vei opp til hytta på fjellet.... men det må vel til noen dødsulykker før noe blir gjort her, eller at én eller annen fra regeringen flytter ut på bygda, da blir det sikkert fart på bygginga ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Eller at ein traktor kjørar over ein bil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Tanks er tingen her... flytter jeg et sted ut etter RV60 så skal jeg ha meg en tanks! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 skremmer meg litt at det er sånne veger i Norge med tanke på at jeg snart skal ut på vegen med et 50tons vogntog:P uten noe som helt erfaring utenom det jeg har fått på kjøre skolen :S Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg kjører denne veien daglig. For oss lokale er ikke denne veien noe spesielt problem høst, vinter og vår. Men når turistsesongen setter inn, da blir det et helvette. Sniglende bobilen og utenlanske busser over alt, og så og si ingen av de kan å rygge. Har hatt flere episoder der trailere har sklitt ut av veien fordi de må legge seg så langt ut som asfaltkanten går, og så gir veikanten etter. Er også en fin badeplass i området med en stygg sving. Et år vi var der å bada, hørte vi det smalt i speil på biler hver time. Har ikke hvert en skikkelig stor ulykke enda, men den dagen en fullastet turistbuss kommer og legger seg ut på de usikre kantene og sklir ut for - da kommer vi ikke til å være så heldige lenger. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg