Gå til innhold

Styling/Tuning/Fest tur til Kiel i Februar

Ranger emnet

Jannis_J

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jannis_J

For alle ja, men er vel greit om man er bilinteressert :)

(noe de fleste her inne er vil jeg tro) :D

Jeg skal iallefall prøve å komme meg med på denne turen.

Flere som skal? mye billig i Tyskland vettu :D

nope-mx3

Jeg har ikke blitt medlem her for morro skyld.. liker biler ja.. hehe :)

Vet ikke om jeg får hvert med.. Kanskje litt skummelt.. Ikke flere jenter som vil være med a? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helene B

Jeg har ikke blitt medlem her for morro skyld.. liker biler ja.. hehe :)

Vet ikke om jeg får hvert med.. Kanskje litt skummelt.. Ikke flere jenter som vil være med a? :D

Hvis du har tenkt å kansje møte mange bil intresserte jenet igjennom dette forumet så kommer du værfall til å bli skuffet. Jeg har bare fått med meg at det er maks 6-7 jenter. Så dem er i mindre tall.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 18 da!! :( :mad:

jeg vil være med!! lufte kjærra!! uretferdig at de under 23 ikke kan være med!! dessuten er det liitt kjipt at det er i februar.. da kommer jo alle i vinterbilene sine:(

fiks så de som er 18 kan være med a!! man kan vist være med som 18 åring hvis man kjøper bare en veis billet.. så da er det bare å ikke gå av i kiel.. si at du skal opphilde deg der:D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell-Stikke

jeg er bare 18 da!!

dessuten er det liitt kjipt at det er i februar.. da kommer jo alle i vinterbilene sine:(

Ja på parkerings plassen ja der vil det værew mange vinter biler. også går du om bor i båten. Det er ikke noe IKEA treff. Eller skal det være uts tilling av biler nedde på parkerings dekk.

Helene B: uff jeg la ikke merke til nicke ditt. så jeg trude du var en gutt beklager...

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh ejeg skal nok høre med kjærsten om han kanskje har lyst på en aldri så liten tur... hmmmm synd vi ikke er gamle nok, men jeg har vært på sånne turer mange ganger, og aldri fått no stress for at jeg ikke har vært gammel nok..... (er btw 21 nå)

aktiv påsitter i lany's a3 1,8T

*ler*

nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Super-Ida

heh ejeg skal nok høre med kjærsten om han kanskje har lyst på en aldri så liten tur... hmmmm synd vi ikke er gamle nok, men jeg har vært på sånne turer mange ganger, og aldri fått no stress for at jeg ikke har vært gammel nok..... (er btw 21 nå)

Gjør det.. Vet ikke om jeg har tid til å være med.. Men det finner jeg ut :) Har aldri fått noe stress for alderen jeg heller... Er det ikke bare å smile pent.. hehe.. !!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det.. Vet ikke om jeg har tid til å være med.. Men det finner jeg ut :) Har aldri fått noe stress for alderen jeg heller... Er det ikke bare å smile pent.. hehe.. !!!! :)

Ingen fare, alle JENTER som er under 23 kan bli med meg!

Dere er trygge med meg, jeg skal passe på dere å få dere trygt i seng ;) :hug:

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider