PoloKris Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Lurte på om noen der ute har lakkert grillen(emblemløs) i samme farge som bilen og om det blir bra eller ikke? vet ikke helt om jeg tør å prøve uten å vite åssen det bllir;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 kjenner en som har det på sin mørkeblå A4, det ble iallefall meget bra... Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Min ex 6N2 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by PoloKris Lurte på om noen der ute har lakkert grillen(emblemløs) i samme farge som bilen og om det blir bra eller ikke? vet ikke helt om jeg tør å prøve uten å vite åssen det bllir;) det blir som regel meget bra! det også badlook kommer på min til sommeren iallefall :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Kid-A Min ex 6N2 Liker den bilen bare mer og mer ... Er d diesel ? Så en ting til - jekket du opp bilen og snurret felgene til merket sto ned på begge før du tok bilder ? eller er det tillfeldigheter ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Sonick Så en ting til - jekket du opp bilen og snurret felgene til merket sto ned på begge før du tok bilder ? eller er det tillfeldigheter ? Ingenting er tilfeldigheter for Kid-A:) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 1,4 TDI PD, 75 hk, 195 Nm Hohenester chip: 98 hk, 235 Nm Ingen tilfeldigheter! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg