Gå til innhold

prosjekt golf gti

Ranger emnet

Badangel

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke det da? =) Lakkeringa så bra ut.. :)
har problemer med verksted da min kamerat har gitt seg=( også har jeg akkurat kjøpt meg en audi a4 1998mod som jeg skal koste på nye felger=) ja lakkeringen og fargen ble jeg veldig fornøyd med! det er jo ikke mye igjen da! bare og montere fronten og baken og dørhondtak! på bakluken har jeg monter motor så den åpner man med en knapp inni bilen hehe sikker harry, men men det ble sånn!

1998 Audi A4 (bruksbil)

1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil)

(GirlsGoFast.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har turboen kommet til bilen min og nye stempler, så det blir satt inn til helgen! sattser på at den er klar for test på bane sommeren 2009=)

Det blir bra:) hvordan motorstyring skal du bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bra:) hvordan motorstyring skal du bruke?

hei esmyr! det må du ikke spørre meg om enda, men skal spørre! det meste i motoren av forandringer er den en venn av meg som driver med rally biler som gjør, men skal finne det ut=)

1998 Audi A4 (bruksbil)

1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil)

(GirlsGoFast.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor finner jeg motor koden på bilen min? fant en plante det sto ag er det koden? mente det skulle være GZ jeg ,men? spørsmålet er hvor finner jeg det?

Gå på http://www.mekonomen.no å søk på reg.nr ditt så får du detopp hvis du ikke har skiftet motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge autodata står det hvis du har en EV så er den regulert for katalystator...ikke at jeg er sikker på om de mener at du har katalysator ved den motorkoden men du kan jo sjekke om du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alle golf 2 gti 8 ventiler samme motorkode?

nope :cool:

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider