Gå til innhold

Trenger 5 FEITE kjerrer til TV-innspilling

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

Beklager at dette kommer på litt kort varsel.

Jeg jobber i et artistbyrå som leverer artister til alt fra musikkvideoer til filmpremierer. Nå har firmaet fått i oppdrag å skaffe statister til Tv Norge's storsatsing: "jakten på den sjette sans". Jeg trenger derfor 5 stk feite biler til innspilling på Onsdag.

Om det er BMW, Nissan eller Amcar er jeg rivende likegyldig til. Så lenge det er gromme biler

Dere vil få 1000,- for å være med på dette.

Jeg trenger KUN 5 biler og eiere, så her må dere være raske. Dette er de letteste 1000,- du kommer til å tjene.

Send meg bilde av bilen din og et profilbilde av deg selv, samt kontaktinfo (tlf/mail) på mail@caribien.no.

Har du noen spørsmål kan jeg nåes på 90 27 26 81

Fred og kjærleik

Mr.Transam

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mangler jeg kun 1 bil folkens.

Vi har skaffet Bead-Locks Superfeite Camaro og Rallyruths Camaro.

Også har en annen agent skaffet noen japsebiler. Trenger kun EN bil så er dette i boks. Er DU hypp på å tjene en tusing lett og fort samt få bilen din på tv så kontakt meg ASAP

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vist på Tv Norge i Februar. Tror det var rundt 500 000 seere i gjennomsnitt på denne serien.

Eier blir også profilert. Jeg regner med det blir noe av det samme som når jeg var med sist. At de intervjuer deg om hvor close du er til bilen osv...

Nå begynner tiden å renne ut her. Jeg har stand-by biler et annet sted, men ønsker å tilby dette til dere. :)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i mål med antall biler.

Ble ferrari og noen camaroer. Very niiiice...

Dere får ha en feit sesong videre ;) Jeg kommer nok tilbake flere ganger her med slike tilbud. Samt at neste år kjøper jeg forhåpentligvis en ny f-body, så da blir det nok mye mer tid på meg her inne.

Sjalabais!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider