Gå til innhold

har noen kjenskap til protrim

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei

er på gang å bestille en tremec 600 kasse til pikkisen (C1500). de som kjenner meg her vet at jeg handler nesten allt (allt!) fra statene, normalt er det mye å spare, men protrim.no har slettest ikke verst pris.

Har snakket med dem på telefon og de virker kunnskaprike og servisinstillte. men jeg har ikke bare gode erfarenheter med norske verksteder og forhandlere (jeg har mye bedre erfarenhet med å handle fra statene).

Så, kjenner noen til protrim her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Gammel tråd dette her men.. Kan vel hende du vil ha svar uansett..

Ja protrim er eit lokalt firma her i valdres. Er vel Opel som er hovedmerke.. Men tar inn ting fra usa og selger det te fornuftige priser:) Virker som dei har mange fornøgde kunder både ve salg av deler og ferdig utført trimming.

fikser det meste virker det som..

feks MB E500 kompressor, Ferrari twin turbo og mykji anna.

Har egen bremsebenk, dreibenk og maskineringsutstyr.

Kan nok anbefales:)!!

feks kjøpt KW coilover der. Mange tusen billiger enn N. bildelersenter..

03 Lexus IS:)

97 Toy Hiace 4wd:)

72 Opel Diplomat V8:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha. Har no lest begge trådene.

Tråden me skoda`n skyldes noko så enkelt som noen mailer som ikkji kom fram. For dei som er late, kan lese siste innlegg per i dag (innlegg 50)

Tråden er jo full med inlegg frå folk som overhodet ikkkji har peiling.

Og i volvotråden kjem dei ikkji fram te noko ser det ut te.

Men er noko som er feil laga. Kem sin feil det er veit eg fint lite om..

MEN volvo er ikkji Intresse/fagområde te protrim. Har vel dreve mest med tyske, og noko japse og v8.

03 Lexus IS:)

97 Toy Hiace 4wd:)

72 Opel Diplomat V8:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i valdres så går det som regel gode ord om dem, men regner med at det er fåtall av de som prater om dem som faktisk har personlige erfaringer med protrim gjengen. Men ryktene er gode er i bygda

Bare man tar en tur utenfor valdres begynner folk å rynke litt på nesene angående disse gutta, og som oftest går det samme problemet igjen med at dem ikke klarer å holde tidsfrister og sånt. Men, skulle du få en knallpris som ikke ligner grisen så er det jo verdt å vente noen uker ekstra?

Selv har jeg ingen erfaringer med disse gutta..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider