Gå til innhold

Førstebil?

Ranger emnet

AronG

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg er snart 18 no og eg treng ein bil! :)

Så då kunne eg tenkt meg å kjøpt ein BMW :)

Minste kravet er vel at da ikkje skal vera 316, da blir for slapt :P

Har sett litt rundt om og fann denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14906791&sid=xz6cbaMypvu079255&pos=null&tot=null

Fekk ein deal med han som solgte den, for 55.000 va den min.

Da som e med bilen e at da e litt overflaterust på begge hjulbuena bak, men som sagt overflaterust.. Ellers va da ingenting:) Fekk med ny frontfanger, spoiler, dører og bakluke - alt i samme farge som bilen :)

Viss det er noken som har ein eller fleire komentara på lager - fyr laus :)

BMW E30 320i - Herjebil

BMW E36 318is Coupé - til salgs! http://www.bilforumet.no/biler-salgs/239335-bmw-e36-318is-black-and-white-selges.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke videre peiling på BMW, men en ting tillater jeg meg og uttale meg om..

E46 fangere hører hjemme på E46.

Bakfangere med sølvgrå netting og hull til potta ser ikke ut.

E36 ser ut som en downspasient med øyelokk.

Personlig synes jeg at stylinga ikke ser ut. Det ble faktisk enda værre med plasseringa av skiltet. En bmw skal ikke ha masse plast og netting, det ser jalla ut.

M3 speila er godkjent av den enkle grunn at de speila kom med E36. De passer til bilen, selv om det ikke er en M3.

"blapunkt dab/cd spiller med 1000w basser fra pioneer og 6*9" rockford punch i hattehylla."

Et lite tips der er og rive ut 6x9 og heller skaffe seg et ordentlig frontsett. Diskant og mellomtone skal komme forfra, bass bakfra. 6x9 i hattehylla og "1000w basser" gir meg frysninger nedover ryggen. Lyden blir så latterlig fucka opp.

Mine tips:

Riv av jalla-stylingen og øyelokka.

Smekk på m-tech styling.

Vask og poler.

Følg de tre relativt enkle tipsene, og du har en veldig pen E36. Rett farge er det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er enig med deg på noken punkter, men smaken er jo som baken - delt..

Men ellers, er da ein bra bil sånn teknisk? Kjøreegenskaper? Masse vedlikehold? Holder den mykje lengre? Osv..

Er i hovedsak da som har noke å sei, utseende for heller komma som ein bonus.

BMW E30 320i - Herjebil

BMW E36 318is Coupé - til salgs! http://www.bilforumet.no/biler-salgs/239335-bmw-e36-318is-black-and-white-selges.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider