Rebell Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hei :) Hvilke pærer er det bak knappene til varmen i bakruta og høydejustering til lysene? Er det bare å vippe ut de knappene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Pærer 12V 1,2W glassokkel som på bildet under. De er små! Fronten på knappene kan vippes rett ut ja. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Disse er vel farget, slik at jeg må på forhandler å kjøpe de, eller er de blanke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 de er blanke, er vel knappene som er farget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Skal det være lys der du justerer høyden på lysa? isåfall hvor får jeg kjøpt disse pærene? hadde ikke på clas ohlson.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kjøp det her: http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=2157664278&n=-2103483989 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Takk :) Men er det de samme pærene som er bak speedo osv? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Takk :)Men er det de samme pærene som er bak speedo osv? Nei, det er en annen type pærer. Har ikke bilde av de, men de selger disse på Biltema til en brøkdel av prisen hos merkeforhandler. Er 12V/1,1W. Pærene ser ut som de i forrige bilde, men disse har plastsokkel bak. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Okey, Takker for svar :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Noen som har sjekka om det er blanke pærer bak med røde knapper eller om det er røde pærer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hvordan får man bytta pærene i varmeapparatet? Har ikke lys i noen av vri knottene, eller i rundt girspaken (automat gir) men alle sikringene er inntakte Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Noen som har sjekka om det er blanke pærer bak med røde knapper eller om det er røde pærer ? Det er kun blanke pærer i bilen! Det samme gjelder instrumentpanelet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hvordan får man bytta pærene i varmeapparatet? Har ikke lys i noen av vri knottene, eller i rundt girspaken (automat gir) men alle sikringene er inntakte Dra av vriknottene. Du kommer da til skruene som holder dekselet rundt/bak knappene. Når dette er av ser du rett på pærene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Tok av selve knottene på varmetråder i bakruta og høydejusteringa. 1) prøvde med pinsett på varmetrådeknappen, men var litt plunder med å få ut pæra. Hvordan har dere tatt den ut? 2) bak knappen til høydejusteringa var det ikke noe pære, men et slags rødt lite glass... Hvor sitter pæra? Må jeg lengre bak? 3) (Jeg er egentlig ikke helt grønn da...) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Tok av selve knottene på varmetråder i bakruta og høydejusteringa. 1) prøvde med pinsett på varmetrådeknappen, men var litt plunder med å få ut pæra. Hvordan har dere tatt den ut? 2) bak knappen til høydejusteringa var det ikke noe pære, men et slags rødt lite glass... Hvor sitter pæra? Må jeg lengre bak? 3) (Jeg er egentlig ikke helt grønn da...) :) 1) Jeg har brukt ytterisolasjonen til en passende kabel. Trykk innpå og dra ut pæra. 2) Ja, det må du. Lurer på om ikke denne er loddet på. 3) Jo, det er du! (Det var en spøk) ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg