Pellick Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 User CP -> Edit Options -> Avatar nederst på siden... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Synes det er greit med nick jeg, har endelig greid å lære meg endel av de, så typisk at en skal skifte til navn:rolleyes: Jeg forblir Bullit inntil videre, men navnet kommer under nicket:) Dessuten er det mye lettere å huske et nick enn for og etternavn på en person spør du meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Tror det kommer til å ta en stund å "bli kjent" med folk på ny nå.. Dere bør ihvertfall signere med eks-nicket deres når dere poster noe da, slik at vi vet hvem dere er.. Skriver selv bare navnet under nicket. Litt greiere det syns jeg. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Har navnet mitt under nicket jeg. :D Neida, mekker til navn i sugnaturen nuh... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Signaturnavn går jeg for :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Satan nå blir det rot og koble nick til biler osv osv så jeg "kunne" fra før..... :D Uansett skal slenge navnet mitt opp under nicket, eller i signaturen eller kanskje jeg skal forandre nicket...nei ufff for et stress :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Det enkleste må jo være å ha navnet sitt under nicket, på den måten får en jo kake med mulighet for å ete den...eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Siden dere va så godt i gang så kan jo også alle gå igjennom, signaturene deres, sjekk ut hva som egentlig trengs? Personlig satte jeg ned størrelsen på linken til siden min og fjernet noen linjer som "var tomme" Og kanskje admins, kan sette noen bestemmelser ("eller til opplysning") om hva som blir lov/bør være/begrenses til signaturen, håber jeg kan beholde linken min ;) kanskje tipse de medlemmene som har de §!#"%&¤# store bildene som er i signaturene, noe som egentlig bare forstyrrer lesingen av trådene(!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Enig der med signaturene. Bør vel holde med bilde i avataren. Eller evt sette grense på 150x150 eller noe lignende til signatur. Men det er vel blitt litt bedre enn før, men fortsatt er det nok noen som sitter med ISDN rundt omkring, og da er det kjipt å sitte å laste ned signaturer i flere minutter for å lest en post;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Bare ikke alle bytter avatar plutselig går det vel greit.Jeg ser mest på avataren når jeg browser forumet... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Da var det gjort :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Synes det er greit med nick jeg...men har lagt navnet i signaturen for jeg er enig i at det ikke er noe poeng i å være anonym... Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Som en fyr på barneskolen (faktisk!) sa første time -"Æ heite Håkon å æ e anonym" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Gjett hva jeg heter...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg