PrinsWilhem Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 jeg var sheriff nå er jeg <===== Mulig folk husker bare avataren min.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 <=== Er mitt etternavn og jeg blir kalt det :) Avataren er også meg ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Nå er jo mitt mellomnavn Viking da så det får dere bare leve med.Har Viking067 som nick på irc og andre forum. Grevlingen min får dere aldri..........(kanskje) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 sånn. :) Se om noen klarer å uttale etternavnet mitt da. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 sånn. Se om noen klarer å uttale etternavnet mitt da. tror det er lettest når eg er på skit fylla...... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Håkon A fint om dere med biler slenger inn bilde av den i avataren. kan bli en helt ny trend dette.. :) Har for mange biler til å få de på et bilde :) Skal prøve å lage en "film" til bildene :-) Skal skrive navnet mitt under avataren Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Får vel hive meg med jeg og da :) Litt sent ute kanskje, men det får så være Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Håkon A ser ut som dette kan blit en liten hitt...fikk inn 4 pm på rappen....problemet etter hvert vil bli at navnene blir fort brukt opp hvis folk ikke vil bruke etternavn/mellomnavn. så her er det førstemann til mølla konseptet som funker... Kalle meg Håkon G jeg da ;) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg