Gå til innhold

Min Audi 100 C4 (død)

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg en liten jobb' date=' og pengene kommer i små porsjoner, så da begynner det å skje småting med bilen og:):) Men lurte på en liten ting. Har ikke så altfor god peiling på bredding o.l. Så lurte jeg på om det fantes ferdig breddede skjermer til 100 C4? Eller må hjemmemekken stå meg bi?[/quote']

Framskjermene på S4 er bredda

Min bil: Audi 100 94`, 2,3 E Avant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei er ikke breddinger til C4..

Greit at du syns den fortjenr mer motor osv.. Men til den prisen har du en helt grei S4.. Så poenget er jo da HELT borte...

Og grøftelysene ble ikke bra utseende messig heller ;) heh..

Er ingenting gøyere å bruke penger på enn bil hehe;) Forstår jo sef alle som sier at det ikke er vits i det hele tatt når jeg får en kanon S4 til den prisen, men går jeg til innkjøp av en S4 er det jo nesten ingenting å gjøre med den:P For der får man alt med på kjøpet:P Grøftelysene er smak og behag det hehe;) Er jo det samme som en 100 med originale grøftelys;) Men er jo bra å få respons på hva som er bra og ikke fullt så bra hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er framskjermene..

Gøy å bruke penger på bil. Det tror jeg jeg veit alt om;) Går noen kroner på min kan du si!

Men hvis du finner en S4 som det ikke er noe å gjøre på. Så si fra, da skal jeg ha den!

Alt du gjør er TOTALT bortkasta.. Og, jeg tviler stort på at det blir realisert.. Om du får det til så all creds for det! Men jeg tror dette bare blir med drømmen.

Er ikke det samme som en 100 med grøftelys, for dine ser man er ettermontert og helt feil. De orginale passer faktisk der de sitter.. ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn. Jeg håper på at jeg en dag faktisk kan gjennomføre dette. Og grøftelysene kan man nok sikkert se at de er ettermontert ja, men det er fordi jeg ikke har fått tilpasset den plastikken som skal sitte der og justeringen av de lysene er heller ikke så altfor lett. Har mange ganger tenkt på å kjøpe en original frontfanger med grøftelys. Men skikkelige grøftelys skal jeg ihvertfall ha. De fleste synes nok at mine planer er totalt bortkastet, men ikke jeg. Foreløpig tilsier ikke økonomien noe som helst, så endringer i planene kan det nok bli ja. Men i utgangspunktet er dette det jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å bry seg om hva de andre her sier :D

er din bil å dine valg ;)

selvom andre her sikkert sier det er både harry og bortkastet penger.(viktigst at du liker den.)

Så gjør som du vil:D

den blir nok rå=)

Lykke til:)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råere blir den nok :)

Gjør mye med senking og div å så :)

bare den ikke blir helt overstyla og hora opp så:P hehe

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

jaja... da var den motoren smeltet... Var på vei til Jessheim der jeg skulle se på ny bil:P Så rundt den 20. er det innkjøp av ny bil. Da tar jeg fly bort igjen til Gardemoen for å få ny bil. Audi 100, godkjent ombygget til 200 2,2T. Var denne jeg egentlig skulle bort å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det verkstedet sa... Blitt litt for varmt tydligvis, men ikke synlig utenfra. de har nok hatt motoren litt fra hverandre. Så innvendig så det ikke helt bra ut:P Men går til innkjøp av den Audi "200"'n:) Oljelyset begynte å lyse og herje på... Hørte en satans tikking fra motoren. ventiltikking X10... Olje hadde den nok av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det verkstedet sa... Blitt litt for varmt tydligvis' date=' men ikke synlig utenfra. de har nok hatt motoren litt fra hverandre. Så innvendig så det ikke helt bra ut:P Men går til innkjøp av den Audi "200"'n:) Oljelyset begynte å lyse og herje på... Hørte en satans tikking fra motoren. ventiltikking X10... Olje hadde den nok av![/quote']

høres mer ut som du har mista oljetrykket. da blir det ikke stort til smøring. uansett så høres nybilen din mye artigere ut en denne:D

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider