Jns-N Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Heisann godtfolk! Tenkte det var på tide å få lagt ut bilen min på forumet her siden jeg er innom her ofte å titter.. Mer informasjon kommer etterhvert.. Den ble kjøpt som ett uferdig prosjekt..gleder meg som en unge til å få gjort den ferdig..så fort lønningene kommer:) Det er en 1989 G60 som er turbokonvertert (godkjent ombygd) :D bilen har gått ca. 165k Det som gjenstår å få gjort med bilen: - Sette inn frontruta[x] sidenrutene[x] bakruta[x] - In-pro blink/tåkelys [x] - Lister til taket [x] - Nye dørhåndtak [x] - Ny panserwire [x] - Ordne med ledningene for vindu's heisene [x] / takluka [x] - koble til turbo timer'n [x] - Plastikk her og der [x] - Vw emblem foran [x] - Koble opp anlegget [x] Bilder jeg tok etter jeg hadde fått rutene på..vakkert syn.. Mer snæcks kommer..:) :hailvw Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hey! Og grattis med kjempefin bil ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Slenger med på Mouh her. Ser veldig pen ut ! (Forutenom baklyktene) Lakken ser jo ny ut ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Takk takk..veldig fornøyd med kjøpet! Corrado er jo drømmebilen!:D Baklyktene ser skeve ut pga bakluka ikke er ordentlig lukka..syns de kler bilen veldig godt..men får se åssen det blir når alt er på.. Bilen har stått i garasje etter den ble lakkert så er ikke langt ifra ny:D Lønna kommer på torsdag så da blir det bestilling av litt deler..:) Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Blir vel bra etterhvert denne. Jeg regner med du skal ha senk for denne var virkelig høy. Orginalt understell/fjærer? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 grattis med kjempefin corrado. Blei så utrolig bra etter lakking. Han du kjøpte den av er en kamerat av meg serru :) Meld deg inn på vacn forumet og da..og mekk deg tråd der :) (digger også US fangeren din..si ifra hvis du vil bytte;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASD Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei gratis med fin bil det kan hende jeg ser deg rundt i distriktet, etter hvert :hello: Siter Corrado G60 OEM+ http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Velkommen i klubben :) Fin bil du har fått deg. Kom gjerne en tur innom Corrado Club Norwegen! Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Utrolig fin bil du har der;) (du kjørte ikke gjennom svartskog sånn 5/halv6 i går du?..) så nemlig en Corrado veldig lik din der:p hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 åssen seter/stoler er det du har der. tror e aldri har sett den typen før! Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 de stolene er fra corrado vr6 etter 94mod hvis jeg ikke tar feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 UltimateVW - Er ikke sikker. Har ikke fått satt meg godt inn i alt med bilen enda..men blir nok litt senk ja:) vwgolf2 - Takker, Kim har gjort en bra jobb. Han er kompis av broren min også, var sånn jeg fikk vite om bilen:) Blir nok til at jeg beholder usfanger'n, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med skiltet, vil ikke ødelegge fanger'n heller..Har blitt medlem, gjenstår bare å somle meg til å lage tråd:) ASD - Takker! skal ikke se bort fra det, men blir nok ikke før til neste år. Kristaafa - Er jo ingen bedre klubb en corrado klubben;) Furie - takker, nei dessverre var nok ett anna fint eksemplar:) Langemyr - det er jeg ikke sikker på, kan nok stemme det vwgolf2 sier..Tidligere eier brukte en vr6 som delebil for denne Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Oki;) Hehe.. Veldig fin ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASD Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hei igjen må forresten ønske Corradoen velkomen tilbake til Fredrikstad, med ny farge :thumb Siter Corrado G60 OEM+ http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Slenger ut litt fler bilder:D Har ikke fått gjort stort siden sist, skal gå gjennom det elektriske imorra sammen med en kompis, så får håpe vi får ordna litt:D Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg