Jns-N Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 ASD - Ja er godt å ha bilen tilbake på den riktige siden av sjø'n:) Utrolig hva man finner når man først leter:D Tidligere farge:scared Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hmmm...denna bilen har jeg sett tidligere. Denne sto ofte utafor shell Kråkerøy før. Senere kjøpte du denne som skrot eller? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Var ikke jeg som kjøpte denne som skrot, det var nok han før meg:) han har så å si fiksa det meste på den..småtinga som er igjen:D Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 utrolig! Trodde ikke det fantes folk som kunne bruke så mye tid og penger på en slik gammel bil. Men resultatet ble veldig bra. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 utrolig!Trodde ikke det fantes folk som kunne bruke så mye tid og penger på en slik gammel bil. Men resultatet ble veldig bra. Utrolig BRA at folk ser sjela i bilen og ordner dem så de ikke "dør ut" ja ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Han du kjøpte den av har snart hatt 10(!) Corradoer, og VET hva han driver med. Ikke dumt kjøp det der. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja er helt enig! Kan ikke la en corrado gå til waste;) Sinnapels - Hehe ja vet. Var vel ikke helt planen hans å selge den. Har han forsatt min forrige bil da, m/rotrex'n? Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Nei, han har ingen Corradoer akkurat nå etter det jeg har hørt. Men han kjøper nok en ny innen måneden tenker jeg:P Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Gralla med deeeeilig bil :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg