Gå til innhold

Angel eyes problemer - selve angel eyes lyser ikke!

Ranger emnet

Dozern

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Jeg har kjøpt meg angel eyes til bilen min (Golf GL, 93/94 mod). På lyktene var det 3+3 små kabler (3 røde, 3 svarte), som vistnok (hvis jeg har lest meg frem riktig) festes på parklyset. Jeg prøvde med en "skjøteklemme" uten hell. Det var også litt trangt i skjøteklemma for 6 kabler pluss parklys-kabelen, men jeg prøvde alikavel. Startet bilen, lot den stå i 3-4 minutter uten at angel eyes lyktene lyste. Parklyset lyser, de andre lyktene lyser, men altså ikke selve angel eyes'ene. Har noen på forumet noen tips om hvordan jeg kan prøve å koble dette da?

Jeg fikk ett tips om å prøve "kabelforgrener" eller "rekkeklemmer (sukkerbit)". Vil det fungere bedre (i det heletatt?) med dette?

Holder til i Lørenskog/Lillestrøm/Oslo område om noen skulle tenke seg å kunne hjelpe meg...

Bilde av bilen/lyktene (beklager at jeg ikke har vasket bilen):

6a00fad6b26910000500fa9sw4.jpg

Med vennlig hilsen

Dozern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare se på ringene.... er det 4 pærer i hver ring eller er det kun 1 ring med lys? flere angeleyes til golf har 4 pærer i hver ring.. for å få de til å funke må du koble ett rele som styrer alle pærene. skal følge med om du har kjøpt nytt..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare se på ringene.... er det 4 pærer i hver ring eller er det kun 1 ring med lys? flere angeleyes til golf har 4 pærer i hver ring.. for å få de til å funke må du koble ett rele som styrer alle pærene. skal følge med om du har kjøpt nytt..

Hvis ikke det følger med, er det noe man får kjøpt noe sted?

Mvh

Dozern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lyktene var det 3+3 små kabler (3 røde, 3 svarte), som vistnok (hvis jeg har lest meg frem riktig) festes på parklyset

de 3 røde er strøm og skal koples inn på parklyset og de 3 sorte er jord, altså kople de til enten en sort jordingskabel eller feste de i karroseri

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de 3 røde er strøm og skal koples inn på parklyset og de 3 sorte er jord, altså kople de til enten en sort jordingskabel eller feste de i karroseri

Tusen hjertelig takk! Dette fungerte!

Sleit litt med å finne en ordentlig jordingskabel, men fikk det til mot slutten.

Kudos til Faudo!

Mvh

Dozern

Lenke til kommentar
Del på andre sider