Code-Man Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Skal bestille meg nye skiver og klosser til impreza`n Hadde bestemt meg for EBC Turbogroove skiver og Redstuff i rundt på bilen.. Men så blir det sagt at Reddot (aner ikke hvordan d skrives) skal være endel bedre ??????? Noen som har noen erfaringer ?? Sett noen tester eller lignende ?? Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 hmm.. Fant en test... Ser ut som om det blit Red dot framfor EBC.. Men i den testen, brukte de jo ikke turbo groove skivene til EBC... :( Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Hvor mye koster det vanligvis for ett sett klosser+skive for hvert hjul? Varer disse delene like lenge som orignaldelene? Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Hvor får du kjøpt red dot i norge til en grei pris da? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 16, 2002 Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by tahustvedt Hvor mye koster det vanligvis for ett sett klosser+skive for hvert hjul? Varer disse delene like lenge som orignaldelene? Tor Arne hvor lenge det varer kommer helt ann på kjøringa di....samme som med clutchen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2002 Originally posted by gtpassat Hvor får du kjøpt red dot i norge til en grei pris da? Åge (på forumet hær) selger de.. Vet ikke om noen andre.. Skal vist være litt dyrere en EBC men om de er så mye bedre en som det sies i testen er det vel verdt det... :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg