Gå til innhold

vindusviskere E34

Ranger emnet

DelPiero87

Anbefalte innlegg

For det første, åssen i h...ete er det man får opp de små klipsene som holder fast dekselet over vindusviskermekanismen?

For det andre, grunnen til at jeg skal ha de opp er fordi vindusviskerne mine stoppa på toppen og ikke gikk ned igjen her om dagen. Kjipt å være uten dem. Men vet ikke hva problemet er. Når jeg setter de på, vil de ikke virke, men jeg hører at vindusviskermotoren går. Mulig noe har blitt hekta av på styringen. Det er jo heller ikke noe motstand i dem, så jeg kan dra de opp og ned slik jeg vil. Noen tips?

Men først og fremst skulle jeg jo fått opp de jævla klipsene uten å ødelegge de totalt.

Det er altså på en BMW 520 1993 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, åssen i h...ete er det man får opp de små klipsene som holder fast dekselet over vindusviskermekanismen?

For det andre, grunnen til at jeg skal ha de opp er fordi vindusviskerne mine stoppa på toppen og ikke gikk ned igjen her om dagen. Kjipt å være uten dem. Men vet ikke hva problemet er. Når jeg setter de på, vil de ikke virke, men jeg hører at vindusviskermotoren går. Mulig noe har blitt hekta av på styringen. Det er jo heller ikke noe motstand i dem, så jeg kan dra de opp og ned slik jeg vil. Noen tips?

Men først og fremst skulle jeg jo fått opp de jævla klipsene uten å ødelegge de totalt.

Det er altså på en BMW 520 1993 modell.

Hei, nyrgistrert Bilforumlæser,

Ang småklips: Du tar bare en liten "elektrikerskrutrekker" å stikker inn i sporene på toppen av klipset å vri denne 45 grader, så kommer de ut. -Bruk gjerne litt silikonspray på alle plastklips/kontakter etc. ved demontering.

Mvh. MR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde du helt rett i. Fikk hekta den på igjen, bare ved at jeg tok av lokket over sikringene. Så slapp å bryte opp de klipsene.

Vet ikke forresten hvor jeg får kjøpt nye klips? Har lett litt, men finner det ikke så lett..

Mr. her igjen: Nå når du vet hvordan du skal få opp clipsene, kan du bare lete opp en "huggebil" å få tak i de du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider