Gå til innhold

VAG-Com tråden

Ranger emnet

msandvold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Stian89....

Kabel: http://www.finnfeil.no/index.php?main_page=product_info&products_id=6&zenid=bc81e03db2d372bff0275d0321db7fff

Adapter:http://www.finnfeil.no/index.php?main_page=product_info&products_id=24&zenid=bc81e03db2d372bff0275d0321db7fff

Du må først sjekke om du har to kontakter eller bare en stor, for isåfall trenger du ikke adapteret.

Dette er ikke original ross-tech kabler, men kopier, dvs at skal du få fullt utbytte av vag-com må du enten kjøpe lisens 99$ eller som mange andre, crakce demoversjonen.

Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro [212HK-450nm]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet "Login code" til min bil (se signatur) motorkode AKE, har prøvd 12233 som står på ross-tech sine sider, samt en jeg fant i et google søk 26262. Skal programere vekk EGR ventilen.

Noen som vet?

Jeg har opplevd at man ikke klarer å logge inn dersom man ikke har originalkabel. Dette selv om man bruker rett kode.

Vet ikke om dette gjelder i ditt tilfelle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fullstendig upløyd mark for meg, men hadde vært greit å i hvertfall kunne lest ut feilkoder på bilen.

men hva trenger jeg egentlig til min bil?

Håper noen kan gi meg et par tips.

Kan jeg f.eks bruke den her?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories___USB-VW-AUDI-KKL-VAG-COM-CABLE-FOR-409-1-OBD-2-OBD-II-s_W0QQitemZ250313202491QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQcmdZViewItem?hash=item250313202491&_trkparms=72%3A543%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

Det står jo at den fungerer på alle A4'er utenom B7..

Men er som sagt blank :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fullstendig upløyd mark for meg, men hadde vært greit å i hvertfall kunne lest ut feilkoder på bilen.

men hva trenger jeg egentlig til min bil?

Håper noen kan gi meg et par tips.

Kan jeg f.eks bruke den her?

eBay Kabel

Det står jo at den fungerer på alle A4'er utenom B7..

Men er som sagt blank :)

eBay kabelen vet jeg ikke noe om, men det står jo at den virker på alle opp til B7, så..

Alternativt:

Kabel: FinnFeil.no

Virker opp til og med B6 slik jeg har forstått, jeg har en slik en. Har lest ut feilkoder på Audi og WV med denne.

Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro [212HK-450nm]

Lenke til kommentar
Del på andre sider