Gjest -onega- Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 knaser litt i styrnga og undrer på hva det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Knaser? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest -onega- Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 knaseer eller kakler i styringa da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Lite olje??? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest -onega- Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 nei det var bra med olje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 kansje det er fjærbeinslagrene dine som "knirker"/"knaser"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 på min så var det noen ulyder etter at jeg hadde chippet den, hadde ikke festet boksen til tenninga ordentlig, slik at den lå inntil rattstammen. skjønte overhodet ikke hva det var for noe før jeg av en eller annen grunn lå under ved pedalene og fiklet:spin vet ikke om du har fiklet under der jeg? -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest -onega- Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 ikke hjort noe med den og den er 100% orginal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg