lulle Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 kan man bruke en bensintrykkregulator på en forgassermotor.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jada, f.eks Holley 12803 eller 12804 alt etter hvilket trykk du skal ned til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jada, f.eks Holley 12803 eller 12804 alt etter hvilket trykk du skal ned til. dette gjelder vell forr edelbrock gassere også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 12803 kan justeres fra 4,5 - 9 psi og er til Edelbrocktrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 12803 kan justeres fra 4,5 - 9 psi og er til Edelbrocktrykk. kan den brukes på mekanisk bensinpumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg vet at endel elektriske forgasser pumper hvor det blir oppgitt at man ikke trenger regulator, som f.eks den svært vanlige Carter 4070 pumpa, pumper mer enn de er oppgitt til, og derfor forårsaker forgasserlekkasje. Hvordan det er med mekainske pumper vet jeg ikke, men man kan selvsagt bruke regulator på en slik også. Jeg bruker 4070 pumpe pluss regulator på prosjektet mitt. like greit å bygge ordentlig med en gang, og en regulator koster jo bare etpar hundrelapper. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg