classic Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Lysten på å kjøpe noe fra utlandet og frakte på pall til norge. f.eks motor. har ringt rundt for å skjekke priser men de fleste vil ikke / får ikke lov å frakte for privatpersoner. Hvilket firma, hvilken fraktmetode bruker dere? Snakk om en europall, standard str, under 200kg. Disse har jeg ringt og fått nei av: Bring (Posten/Norcargo) Majortrans UPS Agility Noen forslag? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 USPS DHL FedEx Spørs hvilket utland det er snakk om. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 England. Har nettop snakket med DHL, og der måtte avsender kontakte den DHL england for prisforespørsel. Hvilket jeg nå har bedt vedkommende gjøre. USPS, er den en underavdeling/samarbeidspartner til UPS, så tror jeg at jeg snakket med de i sta. FedEx ja, de må jeg ringe! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 USPS er det offisielle postleveringen i USA.De har avtale med posten i Norge. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 united states postal service da kanskje? uansett, så er de vel ikke noe alternativ for meg selv om de sikkert og har en avtale med posten i england. for de har vel mest med frakt til og fra usa vil jeg tro? Får høre hva FedEx sier i morra. UPS skulle forresten har rundt 2k før de fikk høre om at det var mellom to private adr. Agility skulle ha 17k. hehe. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg