Gå til innhold

zeeby`s Golf GTI 2.0L 92 Prosjekt

Ranger emnet

zeeby

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av min nye golf ; D

Skriver litt om hva jeg skal gjøre med den!

Det er en 92 modell, påmontert sentral lås.

DEFA pakke.

4 dørs

2.0l Gti motor.

Kommer flere bilder.

kongsberg_164.jpg

165.jpg

kongsberg_166.jpg

Dagen etter jeg fikk den ; )

25092008.jpg

[-]Ikke gjort

[+]Gjort

+Soting av bakvinduer

+Streamer

+Anlegg(kommer info senere)

+Helvask inne og ute.

+Streamer bak

+div klistermerker.

+Effektanlegg(Simons)

-Soting av bakrute(Blir gjort i sommer)

-Nye vinterdekk

-Nye Skiver og instrument lys.

-Luftfilter (green filter)

-Fjerning av katalysator?(blir når jeg har lappen tenker jeg)

1.10

Fikk satt på streamer i dag, ble ganske greit.

Fikk ingen luftblemmer eller noe, men det var en stensprut på ruten men det gikk greit.

Kjøpte en som var 22mm lang.

Kommer bilder.

oneoneonemz2.jpg

3.10

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4111&katid=40&mid=m436&id=&vn=736

Denne pakken var det jeg kjøpte med åpen sub kasse, de hadde ikke de høytalerne så jeg fikk med "Rockford Fosgate" høytalere til samme pris, meget god service hos bilradiospesialisten i Trondheim.

4.10

Tok ut vinduene i bakdørene å skal sote de, har startet med dette så blir vell ferdig iløpet av kvelden.

9.10

Ferdig med soting, har fått på plass rutene i bilen også, fått på Volkswagen logo på siden av bilen samt streamer i bakruten, syns det ble ganske feedt; p

DSC06160.jpg

DSC06157.jpg

12.10

Bestilt effektanlegg fra xtremecar.no, 2.5" simons med "DTM" bakpotte, ble ca 3.5 tilsammen.

Tror ikke jeg vil begynne med powerfilter enda, siden det fort kan bli litt rot med luftmassemåler?

Prøvde anlegget i går, så her kommer det video, det er dårlig kvalitet pga mobilkamera; o

Så legger opp noen bilder også.

Prøver å få vekk fargene fra rattet, ser så jevli jalla ut.

Ser egentli litt mer møkkete ut en det er på bildene i gulvet.

http://s393.photobucket.com/albums/pp12/zeeby_01/?action=view&current=MOV06183.flv

DSC06181.jpg

DSC06185.jpg

14.10

Var på huggern å fikk tak i en framskjerm, er nokk ikke vr6 skjerm, men skal kjøpe det når vinteren er ferdig så jeg ikke greier å rote det til fulstendig å ødlegge så jeg fikk tak i leppe til 50kr ; )

Det var en liten sprekk i den men det vises ikke så godt, så dette ser greit ut ; )

Slikt det var før.

kongsberg_164.jpg

Slik det ble.

DSC06196.jpg

15.10

Ja, da har effektanlegget kommet i posten, legger opp et bilde ; )

Kommer video og bilder etterhvert som jeg får satt på det, blir vell at det kommer mot kvelden ; )

15102008.jpg

Ble ikke den store forskjellen som jeg håpet på, men det ble selfølgeli litt, tror nokk det blir filter etterhvert, neste lønning ; pp

Kommer flere bilder nåå ; pp

DSC06201.jpg

DSC06200.jpg

Video Fra Den står på Tomgang, Har blitt bare startet 1 gang der.

http://s393.photobucket.com/albums/pp12/zeeby_01/?action=view&current=MOV06198.flv

15.10

Har ikke gjort så mye mere med bilen, er noe vibrering når den står på tomgang, dette tror jeg er bare platen som beskytter varmen fra potten under bilen.

Her er det noen bilder fra jeg øvelseskjørte ; pp

Er jo ikke 18 enda, blir det 21des, da blir det oppkjøring etterhvert ; )

DSC06211.jpg

DSC06207.jpg

DSC06205.jpg

DSC06208.jpg

1.11

Fikk montert ny girkule samt pose, ble helt greit!

Platene som beskytter for varme som ligger ovenfår potta har begynt å riste, sikkert løse, men ellers er alt greit.

17.11

Kjøpt meg Vinterdekk, "NOKIAN -Bliztek" tror jeg de heter, blir piggfritt, Tar sjangsen på dette.

Kjøpt meg også GPS, en ikke så dyr sak.

Er snart ca 1 måned til jeg blir 18 å lappen kommer ; )

1 Golf 2.0L GTI 95 defekt

2 Golf 1.6L 98 Solgt

3 Mitsubishi Lancer 1.6 16V GLXI 95 Bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider