Rebell Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Lurer på om noen fler har opplevd at varsellyset til håndbrekket blinker til noen ganger? Dette opplever jeg. Spesielt ved litt brå svinging, kjøring over fartshumper og ved litt brå bremsing. Er det slakt brekk eller må sko og wire byttes? Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Eller du har lite bremsevæske i beholderen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffer1303 Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Eller du har lite bremsevæske i beholderen ;) Standar Audi lys :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Lurer på om noen fler har opplevd at varsellyset til håndbrekket blinker til noen ganger? Dette opplever jeg. Spesielt ved litt brå svinging, kjøring over fartshumper og ved litt brå bremsing. Er det slakt brekk eller må sko og wire byttes? Erfaringer? Hei, jo dette har jeg også opplevd. I mitt tilfelle så var det for mye slakk i håndbrekk-vaieren. Dro ned den lille fliken (inspeksjonsluken) i varmeskjoldet over eksosanlegget, der vaierstramminga er. Dette er litt lenger bak på bilen. Stramma til litt så var problemet løst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg