Ellexi Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en Mini Cooper 2005 mod. Bilen har xenonlykter, og da blir det ikke pent med gule parklys og grøftelys. Hva slags pærer bør jeg kjøpe, for å få hvitt lys i park og spredere? Tåler både parklyktene og grøftelyktene varmen fra disse pærene? Har litt dårlig erfaringer med Høenpærene på en annen bil, så jeg vil ikke sette i pærer som kan smelte eller brenne merker i reflektorene. Hvilke merke på pærer annbefaler dere, og hvor får jeg kjøpt dem? På forhånd takk for svar. Hilsen "ny" Mini-eier :o):spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 I parklysa kjøpte jeg pærer i fra dioder.no som lyser xenon hvitt/blått.. Tok seg bedre ut en orginale pærer ! Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg