Frode R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 er det noen som har prøvd de lambdasondene de har på biltema? skulle hatt en ny til min 2.8 v6 men vet ikke om de funker bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Tja.. Har hørt varierende erfaringer fra disse. Noen syns dem fungerer greit, andre mener det er noe piss. Jeg kjøpte en slik først. Forbruket så bra ut de første ukene, så ble det styggere og styggere. Bytta den og kjøpte Bosch lambda. Plug and play :) Biltemalambda må loddes. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Må si meg enig med Cozzie her. Kjøp Bosch først som sist! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode R Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 da blir det nok bosch :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneNyg Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 biltema sin funket godt for min 2,8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 å kjøpe slitedeler til bil på biltema,er og blir idiotisk.fullstendig ubrukbart d aller meste. MAn får hva man betaler for er d noe som heter:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneNyg Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ikke helt enig med deg dær, hva er feks. galt med bremseskiver dær? Har kjøpt en del artikler på biltema og det eneste negative erfaringer jeg har er ting laget med gummi. Morkner veeldig raskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg har også handlet mye slitedeler på biltema, og aldri hatt problemer. Eksos til BMW, kamrem til audi, forstillingsdeler, bremseskiver osv. Tingen er at biltema kan tilby det mye billigere, for de kopierer designet som andre har brukt penger på å designe og utvikle. Og det er en kjennsgjerning at bildeler er overpriset (originalt felgsett ekstrautstyr, 16" nå kun 9990!) Du får det du betaler for, og det er like dumt å betale for mye. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarS Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 er det noen som har prøvd de lambdasondene de har på biltema?skulle hatt en ny til min 2.8 v6 men vet ikke om de funker bra! Har biltema lambda i/på min 2.3 Går fint den, enda iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ikke helt enig med deg dær, hva er feks. galt med bremseskiver dær? Bremseskiver er ikke det værste du kjøper på Biltema. Mange av skivene er Bremo - samme skiver som du får kjøpt på Mekonomen. Værtfall til 100! Klossene fra Biltema støver mye dog.. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneNyg Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Bremseskiver er ikke det værste du kjøper på Biltema. Mange av skivene er Bremo - samme skiver som du får kjøpt på Mekonomen. Værtfall til 100! Klossene fra Biltema støver mye dog.. Bare å vaske litt oftere d vettu ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg