Gå til innhold

Noen spørsmål..

Ranger emnet

Darty

Anbefalte innlegg

Hvilke bakseter passer inn i golf 2? (3 dørs) Så for meg å ha framseter fra A3 siden det er vipperygg på dem. De blir vel ikke for breie?

Hvor får man kjøpt dørtrekk etc?

Noen som har prøvd "GA coilovers"? Var jo en meget bra pris..

Hvordan funker det med 8x13 ET 10 på golfen? (Skal ha litt dekkstrekk)

Og sist men ikke minst, om du har 90-fangere liggende: PM meg! :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Hvilke bakseter passer inn i golf 2? (3 dørs) Så for meg å ha framseter fra A3 siden det er vipperygg på dem. De blir vel ikke for breie?

2. Hvordan funker det med 8x13 ET 10 på golfen? (Skal ha litt dekkstrekk)

3. Og sist men ikke minst, om du har 90-fangere liggende: PM meg! :)

1. ALT er mulig å få til ;) folk har jo TT dash i G2 så stoler skulle passa greit , men du må så klart sveise og lege til nye fester

2. veel jeg håper på å få 9.5x14" ET5 på så ser ikke noe problem at det ikke sku funke med 8x13 ... men så spørs det på hvor mye du senker OG hvis det blir for trangt innerst så bare spacer du 5mm.

3. u got PM ;)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg prøver GA sine coilovers, så får de heller ta seg en tur i containeren om de ikke funker bra..

Såklart må jeg sveise nye fester til stolene :) Men var mest interessert i hvilke bakseter som passet i golf.

Hvor mye jeg senker? Her skal asfalten ryddes vekk for grus..! :D

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bakseter passer inn i golf 2? (3 dørs) Så for meg å ha framseter fra A3 siden det er vipperygg på dem. De blir vel ikke for breie?

Corrado og Polo Mk4 passer rett over, men vær obs på at hvis du setter inn et baksete som er delt så må du lage et feste bak også. Corrado setene er bittelitt for smale, så her må du trikse litt for å ikke få en glipp på sidene.

Mulig en kan bruke Golf 3 seter bak, men disse er da totalt delt i 4deler, så her må det også lages et par fester.

Hvis jeg husker det så kan jeg ta noen mål imorgen å se om det er noen forskjell i bredden på Golf2 vs Golf3 seter.

Jetta og Vento har som regel "bedre" bakseter, har sett veldig mange med blant annet midtarmlene.

A3 seter foran må du beregne å tilpasse understell på, det er 49cm mellom "skinnene" i gulvet på Golf 2, sikkert noget bredere på A3:)

Hvor får man kjøpt dørtrekk etc?

Her er det brukt som gjelder, jeg har aldri sett noen som selger nye slike ivertfall, hvis en ser bortifra rene bilstereo-løsninger:)

Og på skroten kan du finne mye "gull" bare så det er sagt, har kjøpt 1/3 av bilen min der:p

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er A3 Audi eller A3 som internbeskrivelse for Golf 3 tro?

Og på skroten kan du finne mye "gull" bare så det er sagt, har kjøpt 1/3 av bilen min der:p

Ja takk, det syns.

I has jokes ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mspeed, takker. Da blir det et 15 om jeg går for de felgene..

B.T.i, takk for infoen. Har noe å gå etter nå.. Er forberedt på å lage nye fester, skinner osv.. Men det er ingen problem.

Får dra på skroten en dag å se om jeg finner noe spennende.. Men er jo ikke store skrotplasser her så det spørs :p

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...