Brino90 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 altid mange her så spør her jeg ^^ har da en ford mondeo 95 combi. har satt inn en 2-DIN touch screen i bilen, det er åpning rundt^^ noen som har forslag til no ramme eller hva jeg kan gjøre for å få det pent/penere? bilde her: kan muligens ta et nytt bilde^^ Takker for alle forslag og svar : D Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 bump Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 blir nok vanskelig og lage en ramme som passer perfekt til det der, vil jeg tro :/ Ta ut dash'n og støp den i glassfiber.. :) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg