Gå til innhold

Min E46 318i

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

Heisann!

Da er ny bil handlet inn, og det ble tilslutt en Bmw E46 318i 99 modell. Bilen har rullet 177.000 km og er voksenkjørt siden den var ny. av utstyr så er det bl.a.

- Kjørekomputer

- Klimaanlegg

- El.vinduer

- El.speil

- El.gardin bak

- Armlene foran og bak

- CruiseControl

- Ryggesensor

- Regnsensor

- Multifunksjonsratt

- Grøftelys

Laget en liste over ting som skal gjøres på bilen: - = Gjort

- 18'' M5 felger

- Facelift baklykter

- Øyelokk

- M-tech list på bakluka

- CCFL Xenon Angel Eyes ringer (6000K)

- Sorte frontblinklys

- Xenon LED skiltlyspærer

- Ny luftmassemåler

- Nye bremseklosser bak

- MoMo Spacere 20mm x 2 bak

- M-tech shortshift girkule

- M-tech matter

- M-tech fotstøtte og pedaler

- M-tech Carbon emblem på panser

- M-tech merker til lister

- M-tech skinn belteputer

- M-tech håndbrekk

- Sort girtrekk

- Sort armlene og konsoll

- Xenon i grøftelys (8000K)

x Sort håndbrekktrekk

x Xenon i kjørelys (6000K)

x Tone rutene

x Senk (40/30)

x AC Schnitzer bakrutesenker

x Lakkere lister rundt om

x M-tech 2 frontfanger

Montert anlegg bestående av:

- Kenwood KVT-522 dvdspiller

- Kenwood bassere 2x12''

- Kenwood dobbelkasse - Lukket

- Kenwood Monoblokk

- Pioneer 6,5 '' frontsett

- Pioneer 5,25 '' i hatthylla

- ADS tweetere i front

- ADS forsterker 4 kanals

- Ground Zero Kondensator

- Ground Zero kabler

Legger ved noen bilder av bilen fra annonsen:

88_-1520115013.jpg

88_-149167116.jpg

88_-1604521520.jpg

Kom gjerne med kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bytter bil ofte du. godt det bare ikke er meg:) skal du ha denne lenge? så forresten meget pen ut. e46 er pene biler.

Hehe, ja har byttet litt i det siste ;) Er faktisk veldig godt fornøyd med bilen selvom jeg har hatt litt fusking/bobling trøbbel etter montering av K&N filter. Flere bilder av bilen kommer straks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :) er litt småtteri til som skal gjøres før den er ferdig, men er godt igang! ;) angående senk så har jeg lenge vært innpå 60/30, men fikk da beskjed om at jeg måtte ha fjører med dempere foran og plutselig blir det minimum 1500,- mer. Så vi får se til våren igjen. Tviler på at jeg monterer senk før vinter'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få tonet rutene mine neste uke, men er veldig i tvil på hvor mange % toning jeg skal velge. Hadde 35% lysgjennomslipp på gamle Boraen og denne var også sølv. Men syns da dette ble litt for lyst. litt små keen på å tone 70%, altså 30% lysgjennomslipp. Men er usikker på om dette da blir for mørkt? Noen som har tonet rutene sine 65-75%? gjerne bilder!

PS: skal ha lik toning på alle ruter, Bakruta vil ikke bli tonet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte K&N filter forrige uke, og etter det har den begynt å fuske/boble fra 5000 omd og ut. samt at jeg kun ha 80% gass ellers begynner den å fuske. tok så av filteret dagen etter og monterte orginalt igjen, men har nesten bare blitt værre. Fikk beskjed om at det var stor sjanse for at luftmassemåleren har gått. Noen som vet hva det kan være? Men de siste dagene har den plutselig begynt å gå renere igjen, men ikke 100% som da jeg fikk den. takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider