Ryeng1 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Heisann! Da er ny bil handlet inn, og det ble tilslutt en Bmw E46 318i 99 modell. Bilen har rullet 177.000 km og er voksenkjørt siden den var ny. av utstyr så er det bl.a. - Kjørekomputer - Klimaanlegg - El.vinduer - El.speil - El.gardin bak - Armlene foran og bak - CruiseControl - Ryggesensor - Regnsensor - Multifunksjonsratt - Grøftelys Laget en liste over ting som skal gjøres på bilen: - = Gjort - 18'' M5 felger - Facelift baklykter - Øyelokk - M-tech list på bakluka - CCFL Xenon Angel Eyes ringer (6000K) - Sorte frontblinklys - Xenon LED skiltlyspærer - Ny luftmassemåler - Nye bremseklosser bak - MoMo Spacere 20mm x 2 bak - M-tech shortshift girkule - M-tech matter - M-tech fotstøtte og pedaler - M-tech Carbon emblem på panser - M-tech merker til lister - M-tech skinn belteputer - M-tech håndbrekk - Sort girtrekk - Sort armlene og konsoll - Xenon i grøftelys (8000K) x Sort håndbrekktrekk x Xenon i kjørelys (6000K) x Tone rutene x Senk (40/30) x AC Schnitzer bakrutesenker x Lakkere lister rundt om x M-tech 2 frontfanger Montert anlegg bestående av: - Kenwood KVT-522 dvdspiller - Kenwood bassere 2x12'' - Kenwood dobbelkasse - Lukket - Kenwood Monoblokk - Pioneer 6,5 '' frontsett - Pioneer 5,25 '' i hatthylla - ADS tweetere i front - ADS forsterker 4 kanals - Ground Zero Kondensator - Ground Zero kabler Legger ved noen bilder av bilen fra annonsen: Kom gjerne med kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 bytter bil ofte du. godt det bare ikke er meg:) skal du ha denne lenge? så forresten meget pen ut. e46 er pene biler. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 bytter bil ofte du. godt det bare ikke er meg:) skal du ha denne lenge? så forresten meget pen ut. e46 er pene biler. Hehe, ja har byttet litt i det siste ;) Er faktisk veldig godt fornøyd med bilen selvom jeg har hatt litt fusking/bobling trøbbel etter montering av K&N filter. Flere bilder av bilen kommer straks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Fin den der! :) Ville gått for litt mer enn 40 i senk foran på 18" felg, har 40 selv, og er enda endel og gå på. Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 takk for det :) er litt småtteri til som skal gjøres før den er ferdig, men er godt igang! ;) angående senk så har jeg lenge vært innpå 60/30, men fikk da beskjed om at jeg måtte ha fjører med dempere foran og plutselig blir det minimum 1500,- mer. Så vi får se til våren igjen. Tviler på at jeg monterer senk før vinter'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ble forresten montert CCFL Angel Eyes ringer og MoMo 20mm spacere på hver side istad :) kommer updates bilder imorgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Skal prøve å få tonet rutene mine neste uke, men er veldig i tvil på hvor mange % toning jeg skal velge. Hadde 35% lysgjennomslipp på gamle Boraen og denne var også sølv. Men syns da dette ble litt for lyst. litt små keen på å tone 70%, altså 30% lysgjennomslipp. Men er usikker på om dette da blir for mørkt? Noen som har tonet rutene sine 65-75%? gjerne bilder! PS: skal ha lik toning på alle ruter, Bakruta vil ikke bli tonet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Pen bil! E46 skal jeg ha en gang også, M3 eller ei. Ang. toning så foreslår jeg 40% og referer til bilen som ligger i denne linken: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54961&postdays=0&postorder=asc&start=60 Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 40% toning blir for lite for min del. Hadde som sagt 65% toning på forrige bil, og syns dette ble hakket for lyst. MEN jeg er ingen tilhenger av sota ruter, altså at rutene er heelt svarte og man ikke ser en dritt. Skal prøve å få time iløpet av neste uke så har noen dager å tenke på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Monterte K&N filter forrige uke, og etter det har den begynt å fuske/boble fra 5000 omd og ut. samt at jeg kun ha 80% gass ellers begynner den å fuske. tok så av filteret dagen etter og monterte orginalt igjen, men har nesten bare blitt værre. Fikk beskjed om at det var stor sjanse for at luftmassemåleren har gått. Noen som vet hva det kan være? Men de siste dagene har den plutselig begynt å gå renere igjen, men ikke 100% som da jeg fikk den. takker for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 bestilte du riktig filter da? er forsjell på hvor mye luft filtere slipper igjennom. lureste er og bestille ett "kit" til bilen. hva med bilder a? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Bestilte kun filteret, så mye mulig det har noe med saken å gjøre. Bilder kommer etterpå! :) hadde ikke tid igår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja, imorgen går turen til Kolbotn for å hente ny luftmassemåler,sort armlene og sort midtkonsoll til bilen som står i et vrak :) fikk dette ganske billig, og var i bra stand så why not! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 digg med armlene da det er jo ett must i bilen :P hva skulle man gjort uten. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg