Gå til innhold

Min E46 318i

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg vært i Kolbotn, og det ble litt av en tur. Selgeren dukket aldri opp til avtalt tid og sted, han svarte verken på tlf eller sms, var ikke hjemme, med andre ord ga faen! så etter å ha ventet i 3 timer på han tok vi turen hjemover, og akkurat da jeg parkerer bilen i garasjen ikveld, så ringer han. Useriøst! Så, da blir ny luftmassemåler bestilt på Mekonomen imorgen til noe dyrere pris enn hva jeg hadde regnet med. Angående armlene så har jeg det i bilen :) bare at jeg skifter ut alle grå deler i bilen til sort. vurderer også og bytte alt interiør til sort også etterhvert. Bilder skulle egentlig vært lastet opp nå, men PhotoBucket var litt ute av drift istad så tar dette imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for det! :) De heter OsRam Blue og fåes kjøpt hos bl.a. Torshov bilrekvisita. Prisen er da heeelt bak mål. Koster 279,- for et sett! men jeg bestilte fire sett fra Danmark da jeg bestilte derifra for en stund siden, så betalte vel ca 150,- for alle. :) Kan jo bytte til Chrome blinklyspærer da? koster 79,- for et sett og syns nesten ikke i lyktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke hatt på lyktelister kler ikke bilen i mine øyner. men dette kan bli bra. tror det var rundt 8laken ca + lakk for komplett utvendig m-teck2 pakke d hadde gjort seg. kanskje med clubsport lepper under forran. og m teck lista på bakluka.

men fra kritikk og tips. har du midtkonsolen med armlene enda? hvilken farge er den. er den i skinn?

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoilersæt (Med PDC, Udstyrskode=S508A) www2128 NOK 7.693,00 / NOK 9.616,251 Kjøp stk.

Indeholder følgende:

- Forkofanger M-Technic

- Bagkofanger M-Technic

- Stødlister For + Bagkofanger

- Nummerpladeholder

- Tågelygter + Rammed

- Diverse klips og skruer.

sitert fra koed det er ikke ille pris.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)